Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:43
niet een hele grote maar voor iedereen die een VVV Irischeque in zijn kerstpakket heeft gevonden, zoals ik,
kan bij Dixons extra 10% korting krijgen, en dus ook voor Apple producten :)

http://www.vvvirischeque.nl/content/6140/actie-dixons.aspx

ik had niet de voucher erbij, waar over gesproken wordt, maar daar werd niet moeilijk overgedaan (Dixons Lijnbaan Rott.),
en werd over het totaal bedrag 10%afgetrokken daarna pas de waarde van de scheque.
en kon ik een AirportExtreme kopen voor € 152,99.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

In de actie staat het anders omschreven. Je Irischeque is 10% meer waard dan het bedrag wat erop staat. Heb je een cheque van 25 euro, dan is hij 27,50 euro waard.
Je hebt dus mazzel met die 10% korting over het totaalbedrag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit meer iets voor SF :)

ACS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Als ze dat zo gedaan hebben bij de Dixons heb je inderdaad geluk gehad, want dat actie werkt zoals schaduw al zegt... Ten eerste is je VVV bon 10% extra waard, en krijg je niet 10% korting op producten, ten tweede een beetje vaag dat je dat zonder voucher ook kreeg.. Want het geldt niet op alle VVV bonnen geloof ik..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Nadeel van zo'n Irischeque is, dat wanneer een product niet deugt en ze hebben geen vervangend product, je geen geld terug maar een toegoedbon krijgt. (winkeliers zijn dit niet verplicht, maar Dixons handelt normaliter uit coulance)