• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:29
Beste Tweakers,

Ik had een dvd gebrand om te kunnen afspelen in mijn avic-d3 in mijn auto, maar nu speelt die wel het beeld af maar niet het geluid.

Vermoedelijk heeft dit te maken met de manier waarop ik het gebrand heb, want ik heb het als dvd gebrand met video_ts maar geen audio_ts omdat die er niet bijzat bij de download.

Hoe kan ik deze dvd opnieuw branden met wel geluid? Want in vlc speelt die hem wel prima af!

Alvast bedankt.

CMJJKFE

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02 09:57
audio_ts is praktisch altijd leeg en aangezien vlc het wel kan afspelen ... het zal dan eerder aan de audio codex liggen. Is het misschien DTS/AC3/... en kan je avicd3 dat niet afspelen?

• Jan20
Ik heb uberhaupt geen mapje audio_ts gemaakt. Kan dat de oorzaak zijn? Want volgens mij speelt die hem ook niet af op mijn dvd speler.

CMJJKFE

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Heb je wel gekozen voor DVD-video ipv data-DVD. Welk programma heb je trouwens gebrand ?
Het kan anders ook zo zijn dat je op de audio-knop van je AB moet drukken om de tweede geluidsspoor te activeren.

-

• Jan20
Ik maak gebruik van het brandprogamma Nero, en toen heb ik aangeven dat die dvd-video wilde maken. Misschien had ik ervoor moeten kiezen het branden van uw dvd-files op een dvd? Daar zie ik inderdaad ook een leeg mapje audio_ts staan.

CMJJKFE

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 20:13

Praetextatus

the dutch_paki

Je geeft t antwoord al zelf :) Als je t een DVD is en als een DVD wilt afspelen heb je verplicht een mapje nodig met audio_ts. Anders gaat de dvd speler niet opzoek naar een audio spoor :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Praetextatus schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:44:
Je geeft t antwoord al zelf :) Als je t een DVD is en als een DVD wilt afspelen heb je verplicht een mapje nodig met audio_ts. Anders gaat de dvd speler niet opzoek naar een audio spoor :)
Audio_ts is altijd leeg. mapje moet er wel staan, de videobestanden moeten gewoon in video_ts en fikken maar.

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Even ter aanvulling.

Een dvdspeler herkent de dvd alleen als er een VIDEO_TS en een AUDIO_TS map is.
Zoniet herkent de dvdspeler de dvd niet perfect/slecht.

Dit heeft niets met het audiospoor te maken, aangezien de VIDEO_TS staat voor een dvd-video,
de AUDIO_TS staat voor een dvd-audio.

Als je nou een professionele dvd-audio hebt, dan zal de AUDIO_TS vol staan, en de VIDEO_TS leeg.

Verwijderd

We gaan je niet helpen met het aan de praat krijgen van warez.

Zie ook: Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 15:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.