Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

User account plots naar default? - Vista 64 bit

Pagina: 1
Acties:

• elpd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-01 17:10
Beste tweakers,

Na installatie en gebruik van Adobe Lightroom 2.2 welke iets van een geheugenlek o.i.d heeft (schijnt) liep mijn PC met Windows Vista 64 bit behoorlijk vast. Na veel geduld is het mij gelukt om het proces Lightroom.exe te beëindigen en mezelf af te melden. Toen ik me weer aanmelde vond ik dat het allemaal wel erg lang duurde en besloot ik op de reset knop te drukken om even helemaal opnieuw te beginnen.
Toen ik me na het opstarten weer ging aanmelden duurde het weer erg lang maar dit keer toonde ik geduld en kwam ik in de standaard omgeving terecht die je ziet als je je voor de eerste keer hebt aangemeld als (nieuwe) gebruiker. Al mijn instellingen en koppelingen met gegevensbestanden van programma's zijn dus weg.
Nu zie ik dat mijn account nog wel bestaat, ik kan immers ook nog gewoon inloggen met de originele gegevens. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij weer alle gegevens uit het oorspronkelijke gebruikersprofiel haalt? dit oplossen? Kan ik ergens een koppeling opnieuw leggen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem....alvast bedankt!

Groeten Erik