3 Casefans+ Zalman fan regelaar werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
gister even de pc schoongemaakt toen die uitstond, 3 maanden terug ook gedaan, had een nieuwe 3d kaart vandaar, toen werktten al mn fans nog, gister kast open en pc aan, toen merktte ik pas dat mn top+2 sidewindow fans het niet meer doen.

Ook doet mijn zalman CPU fan regelaar het niet meer, aansluitingen doorgemeten, doen het gewoon, alleen bij mobo zelf durfde ik het niet echt.

Tevens andere 3pins connector geprobeerd, geen resultaat. Fans op de connector getest waar de andere het ook op doen, fans werken daar wel gewoon. kan het zijn dat mn mobo zn fanconnector fried is? (CPUFan draait nog wel gewoon).

Regelaar doet absoluut niets meer. een fan onderop mobo aangesloten en andere boven, en daarnaast de cpu regelaar, zouden die nu echt alle 3 tegelijk kapot kunnen zijn?

opgelost, 2 nieuwe casefans met molex gehaald en speedfan kan de cpu fan controllen, wist ik niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tiduz op 20-12-2008 21:46 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i