Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista 32bit] Wachtwoorden e.d. verdwenen na update?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag kwam vista met een update voor vista. Na installatie moest ie opnieuw opstarten en ging hij wat dingen installeren. fase 1, fase 2 en fase 3. Het duurde niet zo lang (misschien 2 minuutjes) en toen was ik weer in windows.

Echter nu zijn al mijn wachtwoorden en invulschermen verdwenen. Die normaal automatisch aangevuld worden.

Omdat dit nu de tweede keer is (was bij een vorige updat van 2 maand terug ook) wil ik nu wel eens weten hoe dit kan?

Wie kan mij dit uitleggen? want dit lijkt me niet de bedoeling toch?

gr
DaDragon

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ook de wachtwoorden uit windows Mail zijn verdwenen.

Lekker vaag dus.. Iemand die weet waardoor het komt?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Het is blijkbaar niet iets wat bij een Windows update voorkomt onder normale omstandigheden.... en bij jou al een tweede keer. Weet je zeker dat je niet ergens een of ander cleanup programma hebt lopen dat bij een reboot je browser history etc verwijderd, en dus ook je password cookies?

Maar dat verklaard Windows Mail natuurlijk niet. Hoe dan ook, het lijkt erop dat je uniek bent, anders had er wel iemand gereageerd.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb het ook gehad met Vista 64bit, maar na een keer opnieuw opstarten waren alle wachtwoorden er weer gewoon...

[ Voor 3% gewijzigd door matel op 23-12-2008 23:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
maartena schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:40:
[...]

Het is blijkbaar niet iets wat bij een Windows update voorkomt onder normale omstandigheden.... en bij jou al een tweede keer. Weet je zeker dat je niet ergens een of ander cleanup programma hebt lopen dat bij een reboot je browser history etc verwijderd, en dus ook je password cookies?

Maar dat verklaard Windows Mail natuurlijk niet. Hoe dan ook, het lijkt erop dat je uniek bent, anders had er wel iemand gereageerd.
Nee ik heb Vista verder helemaal kaal. Dus geen cleanup programma's e.d.
Pagina: 1