Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Dat is een maand geleden ook al tevergeefs gemeld...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/117934
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/117934
Whehehe, ik vind het wel een hele toffe bug 
Maareuh dit is waarschijnlijk 1 van de threads die het zelfde probleem hebben als al vaker hier gemeld: Er word 1 reactie te weinig meegeteld in het overzicht, dat zou ook verklaren dat jij wel op pagina 4 staat, maar dat die nog niet is aangegeven, Topix is er namelijk van overtuigt dat er maar 75 posts zijn, terwijl jij nummer 76 hebt neergezet...
Maareuh dit is waarschijnlijk 1 van de threads die het zelfde probleem hebben als al vaker hier gemeld: Er word 1 reactie te weinig meegeteld in het overzicht, dat zou ook verklaren dat jij wel op pagina 4 staat, maar dat die nog niet is aangegeven, Topix is er namelijk van overtuigt dat er maar 75 posts zijn, terwijl jij nummer 76 hebt neergezet...
Bericht hierboven
Nog een bugje:
Bij het posten van een URL met een smiley code er in gaat er iets fout:
Blaaat
en nu als url:
[topic=123]
edit: plakken? posten!
Edit: Na nog een keer editten gaat het helemaal de soep in
Nog een keer dan:
[topic=123]
Edit 3: Laatste test:
Blaat :?
Bij het posten van een URL met een smiley code er in gaat er iets fout:
Blaaat
en nu als url:
[topic=123]
edit: plakken? posten!
Edit: Na nog een keer editten gaat het helemaal de soep in
Nog een keer dan:
[topic=123]
Edit 3: Laatste test:
Blaat :?
Nog een bug (4e keer): als je je prefs probeert te submitten met enter wordt de form gereset i.p.v. de prefs gesubmit.
Niet in mijn browser (NS4.76).Nog een bug (4e keer): als je je prefs probeert te submitten met enter wordt de form gereset i.p.v. de prefs gesubmit.
In NS 4.7 en IE 5.5 wel.Op zondag 25 februari 2001 01:14 schreef Femme het volgende:
Niet in mijn browser (NS4.76).
Hier in IE 5.5 niet.Op zondag 25 februari 2001 01:20 schreef Chaos het volgende:
[..]
In NS 4.7 en IE 5.5 wel.
Pagina: 1