Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail proxy website

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Topicstarter
Hallo

Op mijn werk is er het een en ander geblokkeerd via websense.
Ik gebruik proxylord.com om op bepaalde fora te komen.
Deze lukt echter niet voor hotmail.

Ik heb gezocht op google, en wat proxies geprobeerd, om tot de conclusie te komen dat de meeste waardeloos zijn en enkel dienen om reclame en spam te verspreiden. Daarenboven ben ik bang om mijn hotmailwachtwoord met de eerste beste proxysite mee te geven, dit kan evengoed achtergehouden worden om mijn account te compromisen.

Wat is een goede oplossing of weet er iemand een betrouwbare proxy die werkt voor livemail?

Grtz

• Nielsvr
  • Laatst online: 18-11 13:04
Niet? Als iets je verboden wordt dan dien je je daar gewoon aan te houden....
Geloof niet dat tweakers je gaat helpen met het omzeilen van beveiliging.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

SideShow schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:20:
<>
Wat is een goede oplossing of weet er iemand een betrouwbare proxy die werkt voor livemail?
kijken of je bij een andere web mail wel kan komen - zo goed is hotmail nou ook weer niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Ik zie in je profiel dat je netwerk beheerder bent... Hier moet je dus echt wel zelf uit kunnen komen, zo moeilijk is het nl. ook weer niet.

Ik kan je hier geen tips geven, want dat zou weer in strijd zijn met het beleid op het forum hier.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 10:46 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SideShow schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:20:
Hallo

Op mijn werk is er het een en ander geblokkeerd via websense.
Ik gebruik proxylord.com om op bepaalde fora te komen.
Deze lukt echter niet voor hotmail.

Ik heb gezocht op google, en wat proxies geprobeerd, om tot de conclusie te komen dat de meeste waardeloos zijn en enkel dienen om reclame en spam te verspreiden. Daarenboven ben ik bang om mijn hotmailwachtwoord met de eerste beste proxysite mee te geven, dit kan evengoed achtergehouden worden om mijn account te compromisen.

Grtz
www.surfert.nl?
Genoeg sites hoor, gewoon op google.nl -> school proxy

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• SideShow

SideShow

Administrator

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:45:
Ik zie in je profiel dat je netwerk beheerder bent... Hier moet je dus echt wel zelf uit kunnen komen, zo moeilijk is het nl. ook weer niet.

Ik kan je hier geen tips geven, want dat zou weer in strijd zijn met het beleid op het forum hier.
Bedoel je dan allerhande tunnels... mja op school leer je zulke dingen toch niet dacht ik... maar ik kan het wellicht idd zelf uitzoeken.

Verwijderd

Met Logmein via je eigen PC.

• SideShow

SideShow

Administrator

Topicstarter
Kan je toch evengoed mstsc gebruiken ? Maar liever niet de hele dag thuis de pc aan eigenlijk

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoe dan ook, dit valt onder het kopje: Omzeilen van de policy.

Als jij dat graag wilt, dan moet je contact opnemen met de firewall beheerder. Die zal je dan uitleggen waarom het niet mag, en daarna zal je je er gewoon aan moeten houden.

Natuurlijk zijn er truckjes genoeg om het e.e.a. te omzeilen, maar daar helpen we op T.Net niet aan mee.

Suc6 met werken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.