Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 20:40
Ik heb een TyTN II met WM 6.1 en sync sinds maand of zo met de Exchange Server van mijn werk. Deze forceert een security policy waarbij de telefoon na 30 minuten gelocked wordt. Hier kan ik in principe mee leven, ware het niet dat TomTom ook gelocked wordt bij "inactiviteit"...

Ik heb op XDA wel gevonden welke registry keys ik aan moet passen om de lock te voorkomen, maar na een x aantal uur wordt dit door de Exchange server weer teruggezet bij een volgende sync. Helemaal vervelend is dat je dan een NIEUW wachtwoord moet kiezen, anders dan alle voorgaande wachtwoorden.

Dus enkele vragen (van universele oplossing naar specifieker):

1) Hoe disable ik permanent die security policy?

2) Hoe reset ik de lijst met wachtwoorden, zodat ik een oude weer opnieuw kan gebruiken? Dit is een tussenoplossing, dan maak ik gewoon een exe die steeds het register wijzigt na elke sync. Je moet dan alleen een wachtwoord invoeren na de sync zelf, exe runnen, en dan doet ie het weer tot de volgende sync.

3) Hoe zorg ik ervoor dat de zaak in ieder geval bij TomTom niet gelocked wordt?

Ik weet zeker dat meer mensen hier last van hebben, maar die kon ik niet vinden op het forum...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III