Toevoegen van optionele producten aan specificatie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik was even de specificatie van enkele printers aan het verbeteren, toen ik het de optie Bluetooth tegenkwam. Nu hebben de betreffende printers standaard geen Bluetooth aanwezig, maar dit is wel mogelijk via een optionele module.
Is het de bedoeling dat ik dan gewoon de betreffende checkbox aanklik, plaats ik het bij "opmerkingen" of is daar gewoon geen ruimte voor voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als Bluetooth alleen via optionele uitbreidingen beschikbaar is, dan beschikt het desbetreffende product dus niet over BT, dus dan ook niet aanvinken in de specs.

Een manier om dat soort zaken toch te vermelden is er niet ben ik bang. Het enige veld waar je het min of meer in kwijt kan is in het veld "bijzonderheden", maar het is voor zover ik weet niet echt de bedoeling om daar alle uitbreidingsmogelijkheden op te gaan sommen etc.
Sowieso kan iemand altijd doorklikken naar de site van de fabrikant voor uitgebreide info. Wij nemen vooral de basis specificaties op :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Lijkt mij niet handig om dat soort dingen in de pricewatch te gaan zetten. Waar stop je er dan mee. Moet je dan extra papierlades er ook bij gaan melden, want dat is ook een optie. Lijkt mij dus logisch om alleen de specs van het product op te nemen.
Alle optionele dingen gewoon apart invoeren in de pricewatch.

Wat misschien wel een leuk idee is om bijvoorbeeld aan de rechterkant een kopje te hebben met accesoires die bij het product horen.
Dus dat daar de cartridges staan en dat soort dingen die bij de printer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dat opnemen van de cartridges en uitbreidingsmogelijkheden is wel iets dat we graag willen maar is tegelijkertijd ook vrij lastig in te voeren. Dat heeft vooral te maken met het feit dat de Pricewatch op dit moment nog geen goede ondersteuning heeft voor gerelateerde producten, maar we missen ook nog een heel groot stuk data.

En wat betreft het aanvinken van zaken die de printer als optionele uitbreidingen heeft, de meeste printers hebben meerdere uitvoeringen. Vaak is een printer ook kant en klaar inclusief alle modules te kopen en zal hij zodoende alsnog in de Pricewatch te vinden zijn.

http://twitter.com/randalpeelen