Ik laad een menu in en telkens je op een link klikt zou hij een pagina in hetzelfde venster moeten openen.
echter de eerste maal je op een link klikt opent hij toch een nieuw venster, na de eerste keer blijft hij het wel doen in 1 venster.
***Firefox heeft dit probleem niet.
***Wel ondervonden in IE, chrome & safari
live at Margot De Ridder
mijn actionscript code
mijn javascript code voor het embedden
Het enigste ik over het probleem kon vinden was dat je _self aan je navigatetourl functie most toevoegen maar dat is het geval. en dat de paramater allowScriptAccess soms ook de links blokeerden, maar met de waarde always zou dat ook moeten opgelost zijn.
Ik gebruik swfobject2.0
bedankt voor de hulp alvast!
echter de eerste maal je op een link klikt opent hij toch een nieuw venster, na de eerste keer blijft hij het wel doen in 1 venster.
***Firefox heeft dit probleem niet.
***Wel ondervonden in IE, chrome & safari
live at Margot De Ridder
mijn actionscript code
code:
1
2
3
4
| var req:URLRequest = new URLRequest("index.php"); req.data = new URLVariables("page=home"); req.method = URLRequestMethod.GET; navigateToURL(req, "_SELF"); |
mijn javascript code voor het embedden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| var flashvars = false; var params = { play: 'true', allowScriptAccess: 'always', allowFullScreen: 'false', menu: 'true', devicefont: 'false', salign: '', scale: 'showall', wmode: 'transparent', quality: 'high' }; var attributes = { }; swfobject.embedSWF("menu_1240.swf", "menuswf", "220", "250", "9.0.0", "expressInstall.swf", flashvars, params, attributes); |
Het enigste ik over het probleem kon vinden was dat je _self aan je navigatetourl functie most toevoegen maar dat is het geval. en dat de paramater allowScriptAccess soms ook de links blokeerden, maar met de waarde always zou dat ook moeten opgelost zijn.
Ik gebruik swfobject2.0
bedankt voor de hulp alvast!