Beste Tweakers,
Ik zou graag jullie advies willen wat ik kan doen met mijn huidige pc.
De videokaart is kortgeleden stuk gegaan en gezien ik de pc nu ruim 3 jaar heb, zit ik te denken om een volledig nieuwe pc te kopen.
Zou mijn huidige pc nog wat opleveren bij verkoop? Of zou ik hem met een nieuwe, sterke videokaart kunnen gebruiken als een HTPC?
Mocht beide niet het geval zijn, zou dan bijvoorbeeld de voeding nog sterk genoeg zijn om te gebruiken voor een nieuwe pc? Heb ik dan nog wat aan overige onderdelen?
Hieronder de specs:
Moederbord: Asus A8N-SLI
Geheugen: Corsair TWINX 1024-3200C2 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 2, Non-ECC, Kit Of 2
Voeding: Antec Voeding NeoHE Power 500 Watt
Videokaart: stuk!
Processor: Amd-athlon-64-3000+
PCU koeler: Zalman CNPS7700-ALCu Aluminium, Koper
Antec Sonata II kast
Ik zou graag jullie advies willen wat ik kan doen met mijn huidige pc.
De videokaart is kortgeleden stuk gegaan en gezien ik de pc nu ruim 3 jaar heb, zit ik te denken om een volledig nieuwe pc te kopen.
Zou mijn huidige pc nog wat opleveren bij verkoop? Of zou ik hem met een nieuwe, sterke videokaart kunnen gebruiken als een HTPC?
Mocht beide niet het geval zijn, zou dan bijvoorbeeld de voeding nog sterk genoeg zijn om te gebruiken voor een nieuwe pc? Heb ik dan nog wat aan overige onderdelen?
Hieronder de specs:
Moederbord: Asus A8N-SLI
Geheugen: Corsair TWINX 1024-3200C2 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 2, Non-ECC, Kit Of 2
Voeding: Antec Voeding NeoHE Power 500 Watt
Videokaart: stuk!
Processor: Amd-athlon-64-3000+
PCU koeler: Zalman CNPS7700-ALCu Aluminium, Koper
Antec Sonata II kast