• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 09:00
Hallo,

Ik heb zojuist het moederbord en de CPU van mijn oude PC vervangen. Ik gebruik dus nog dezelfde videokaart, voeding, kast, HDD en drives. Ik heb alles erin gezet, alle kabels vastgezet (dus ook de extra 4-pins om de 20-pins 24 te maken en de 4-pins op het moederbord zelf) en de videokaart in de PCI-E-slot gezet.

Om de een of andere reden krijg ik tóch geen beeld. Hieronder een foto van wat ik heb, volgens mij zit er op het mobo geen vrije plek meer voor stroom? Ook de graka heeft geen extra stroom nodig buiten die van het PCI-E-slot. Het geheugen zit in slot 1, zoals in de manual staat aangegeven. Andere geheugenslots bieden geen soelaas. Ik gebruikte in mijn testsetup enkel videokaart, CPU en fans aangesloten. Ook de voeding en de DVI-kabel voor de monitor waren aangesloten.

Foto, sorry voor slechte kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://xs134.xs.to/xs134/08514/img_0026_1_302.jpg.xs.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door.
Zonder aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en wat de specs van je bakkie zijn heeft dit topic weinig zin en gaat deze op slot.

Mocht je er na het doornemen van de troubleshooter nog niet uitkomen dan kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef daarin wel aan wat je precies hebt geprobeerd en wat hier wel/niet van werkte.

Dit topic is gesloten.