Hallo,
Ik zit met het volgende probleem en vroeg me af of jullie een oplossing weten.
Op mijn xbox360 kijk ik normaal gesproken films dmv ze te streamen vanaf mijn pc.
Dit was normaal gesproken nooit een probleem omdat ik er altijd divx bestanden mee streamden.
Nu heb ik een aantal HD films voor de xbox op mijn externe harddisk staan.
Het probleem is alleen dat deze bestanden groter zijn dan 4gb en ik ze in eerste instantie dus niet naar kon
kopieren omdat mijn externe harddisk fat32 was.
Ik heb toen de hd geconverteerd naar NTFS zodat ik deze bestanden wel kan kopieren.
Nu kan de xbox360 alleen deze bestanden niet meer vinden omdat die dus blijkbaar geen ntfs ondersteund.
Vervolgens heb ik dus maar met partition magic de externe harddisk opgesplitst in 1 partitie van 400gb en 1 van
100 gb. waarna ik dus van de 100gb een macdisk wou maken. Omdat ik gelezen had dat dit wel zou werken.
Alleen als ik nu macdisk opstart kan ik alleen de hele externe harddisk formateren naar hfs+ en niet alleen de 100gb partitie. En dit is niet echt de bedoeling omdat er al iets van 120gb aan bestanden opstaan die ik niet kwijt wil
Iemand enig idee hoe dit wel te doen is.
Bij voorbaad dank,
Samenvatting:
Partitie 100gb moet geformateerd worden naar hfs+
Lukt niet alleen de complete harddisk kan 500gb kan worden geformateerd.
dit is niet wenselijk omdat er belangrijke bestanden op de harddisk staan.
Ik zit met het volgende probleem en vroeg me af of jullie een oplossing weten.
Op mijn xbox360 kijk ik normaal gesproken films dmv ze te streamen vanaf mijn pc.
Dit was normaal gesproken nooit een probleem omdat ik er altijd divx bestanden mee streamden.
Nu heb ik een aantal HD films voor de xbox op mijn externe harddisk staan.
Het probleem is alleen dat deze bestanden groter zijn dan 4gb en ik ze in eerste instantie dus niet naar kon
kopieren omdat mijn externe harddisk fat32 was.
Ik heb toen de hd geconverteerd naar NTFS zodat ik deze bestanden wel kan kopieren.
Nu kan de xbox360 alleen deze bestanden niet meer vinden omdat die dus blijkbaar geen ntfs ondersteund.
Vervolgens heb ik dus maar met partition magic de externe harddisk opgesplitst in 1 partitie van 400gb en 1 van
100 gb. waarna ik dus van de 100gb een macdisk wou maken. Omdat ik gelezen had dat dit wel zou werken.
Alleen als ik nu macdisk opstart kan ik alleen de hele externe harddisk formateren naar hfs+ en niet alleen de 100gb partitie. En dit is niet echt de bedoeling omdat er al iets van 120gb aan bestanden opstaan die ik niet kwijt wil
Iemand enig idee hoe dit wel te doen is.
Bij voorbaad dank,
Samenvatting:
Partitie 100gb moet geformateerd worden naar hfs+
Lukt niet alleen de complete harddisk kan 500gb kan worden geformateerd.
dit is niet wenselijk omdat er belangrijke bestanden op de harddisk staan.