Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ICT concepts internet probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds 2 a 3 weken heb ik een probleem met mijn internet en ik hoop hier een antwoord te kunnen vinden.

het begon met dat mijn internet het maar 1 minuut deed, en dan dus wegviel! en dit paar dagen lang...
Repair op de verbinding doen verdween het IP en subnet mask op de verbinding, opnieuw starten was het enigste wat hielp!
volgens ICT concepts *glasvezel* in Deventer ligt het niet aan hun, en kwam volgens hun de verbinding goed door.
sinds 1 week heb ik dus dat mijn verbinding 2 uur stand houdt, en dan dus verdwijnt en moet ik opnieuw starten..

dit begint mij vreselijk te irriteren :( , en ik heb al rondgevraagd maar niemand kan mij helpen.
ik kreeg advies om de oude internetkabel te vervangen, maar dit veranderde niks..en volgens vele moet het niet aan mijn computer liggen
ook /ipconfig en renew kreeg ik als advies, haalde ook niks uit..
en ik heb ook van allerlei virus programma's laten draaien om te kijken of daar iets uit kwam/
maar mijn vraag is dus: ligt dit wel aan mijn computer? of aan ICT concepts? en wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? :?

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Groetjes, mira

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 18:22 ]

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:08
Wat voor melding krijg je precies als het internet er niet uit valt? Je hebt wel altijd gewoon connectie met je modem begrijp ik?

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg gewoon helemaal geen melding, internet valt gewoon weg wat ik dus merk aan MSN en internet.
de kabel zit direct in de kast in de muur, en via een router had ik hetzelfde probleem of hij deed het gewoon helemaal niet.

het probleem loopt nu gewoon al 2 a 3 weken en het blijft niet langer werken dan 2 uur nu

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Maar wat valt er dan *exact* uit?
• De verbinding tussen PC en modem?
• De verbinding tussen je modem en de ISP?

Heb je het al eens met een ander OS geprobeerd? (Live cd)

blub

Verwijderd

Foamy schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:55:
Maar wat valt er dan *exact* uit?
• De verbinding tussen PC en modem?
• De verbinding tussen je modem en de ISP?

Heb je het al eens met een ander OS geprobeerd? (Live cd)
Gewoon lijn laten testen. Waarschijnlijk overspraak op de lijn. Kun je niks aan doen behalve terugzetten in snelheid. Had ik ook , eerst 10 mb verbinding met tel, later 4 mb en geen last meer. Is klote maar is niet anders.
Heb nu glasvezel en dat gaat super. ;)

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Mja je kunt ook eens aan iemand vragen of ze langs kunnen komen met een laptop, of ergens lenen.
Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je pc ligt.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Pagina: 1