Toon posts:

Blauw scherm na scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn laptop is na sterven na dood, maar ik kan niet uitvinden waarom. Het begon eerst met een blauw scherm tijdens de bios, waarna ik m'n schijf heb geformatteerd en heb ge-herinstallerd.Nu krijg ik snel blauwe schermen met verschillende nummers na het oppassen of tijdens allerlei applicaties. Ik heb tot dusver de volgende opgeschreven:

0x0000008E
0x0000004E
0x00000050
0x0000007F

Ik heb alleen geen log, die was blijkbaar corrupt. Weet iemand hoe dit wordt gefixt? Als het mogelijk is.

Nog even de specs:
Processor: Intel Celeron M 370 1.50GHz
Harde Schijf: Toshiba MK1032GSX
Videokaart: Ati Radeon Xpress 200M
Moederbord: C-M370
Geheugen: 1GB DDR2

Alvast bedankt,
MM

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:12

Gé Brander

MS SQL Server

Wat is een blauw scherm tijdens de BIOS?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

c70070540 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:24:
Wat is een blauw scherm tijdens de BIOS?
Die ken ik inderdaad ook niet. Zal wel gewoon een blauwscherm zijn na de bios zodra windows wil opstarten.

In elkgeval. MM, download op http://www.memtest86.com/ een image en brand die op cd. Daarmee kan je het geheugen testen, en in elkgeval dat onderdeel uitsluiten (of juist niet).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en de Windows XP en 2000 BSOD guide eens goed door om te achterhalen waar het probleem ligt.

Omdat ik die inzet mis in de topicstart gaat deze op slot, we verwachten dat je dit soort dingen eerst doorneemt voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.