Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij software voor MAME32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben bezig met mijn MAME Arcade kast en gaat de hardware wel lekker maar, ik blijf haken bij het software gedeelte :)

Ik ben op zoek naaar een frontend voor MAME
Deze zijn er genoeg te vinden maar ik heb er al verschillende gehad maar niet 1 kreeg ik werkend :(

Wie kan mij hierbij helpen??

Kennen jullie een frontend dat makkelijk is in te stellen en te gebruiken bij MAME32??

Ik ben echt een n00b op het gebied van software dus alle hulp is welkom _/-\o_ _/-\o_

gr

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik denk niet dat het in deze categorie hoort... En helemaal niet op GoT (alhoewel je hebt er wel naar gezocht zeg je)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Waarom kies je niet voor MAME zelf ipv MAME32? kijk eens op forum.arcadecontrols.com daar zijn ook wat frontends opgenoemd. Welke specs stop je in de PC?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb op forum.arcadecontrols.com gekeken naar front-ends maar ik krijg deze nie werkend (n00b) :(
MAME heb ik ook gebruikt maar omdat ik te veel spellen heb laat MAME niet alle spellen in het scherm zien
Dus ik ben over MAME heel goed tevree maar nie alle spellen laat MAME zien bij mij |:(

Mijn spec zijn

P4 2,4 GHz
512 MB geheugen DDR

Eigenlijk een standaard pc die uit het kantoor komt maar hij werkt perfect hiervoor :*)

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
probeer maximus arcade is

http://www.maximusarcade.com/

zeer gebruiksvriendelijk maar niet gratis. maar dat moet geen punt zijn aangezien je een kast gaat bouwen en daar zeker 800-1500 voor een minimale opstelling voor kwijt bent.

Wil je luxer gaan afwerken met laminaat etc dan kan je rekenen op 1500-2000 euro

en als je een echte multisync arcade monitor er bij wilt en costum art.
Pro laten printen bij www.mamemarquees.com

dan zit er nog eens 1400 euro bovenop

[ Voor 21% gewijzigd door I_am_akira op 19-12-2008 10:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goed diee van je I_am_Akira
Ik heb nu ook Maximus Arcade
Het is zeker gebruiksvriendelijk en werkt perfect
( en na wa speurwerk op het net nog gratis ook >:)
Bedankt!!

MAME Cabinet is al geplumuurt en gaat na de kerst in de grondverf wen eindlak :)
en dan is het verder een kwestie van geduld...... ow neej een kwestie van alles aansluiten en spelen maar :9~

gr

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
fotos ! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Als de kast bij mij staat zal ik fotoos proberen te maken van het bekabelen en zo
Pagina: 1