Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Online smtp servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

zijn er meer mensen die last hebben van de smtp servers van online? krijg veel mailtjes terug met "550 message content rejected". Dit is pas sinds vanochtend en ik weet zelf niets te hebben gewijzigd. Zoals altijd houdt online/orange/wanadoo etc etc. zich van de domme. Met meerdere mailtjes getest.

Ik wil even pissig online terug bellen met de mededeling dat ik neit de enige ben, zodat ik gewoon direct wordt doorgezet naar de 2e lijn. Schermpjes lezen kunnen we allemaal om vragen te stellen.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:54
Puur en alleen om je te helpen: Ja dat heb ik ook!

Verwijderd

Topicstarter
HenkEisDS schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:21:
Puur en alleen om je te helpen: Ja dat heb ik ook!
lol :) en nu serieus!

Verwijderd

Je zou inderdaad boos met online kunnen bellen. Je e-mails worden in ieder geval geblokkeerd door een spam-filter-achtig-iets. Of de ontvanger heeft een vrij strak afgesteld spam-filter, of de servers van online zijn op een black-list beland.

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:09
Krijg je er ook geen plain text doorheen?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:43
Niks nieuws, toen ze nog wanadoo en/of orange waren gebeurde dat mij ook regelmatig. Ik kon (en kan) gelukkig gebruik maken van de smtp server van mijn (domein)hoster, want de helpdesk gaat je toch niet helpen. Als het je al lukt om de 2e lijn te spreken dan krijg je te horen dat het aan jezelf zal liggen of dat ze er naar zullen kijken.
Pagina: 1