Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
hmmmmmmm, goeie vraag, ik kijk wel ff of ze een site hebben
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
eeeeh geen site, maar wel een link naar de straatnaam en e-mail adres
http://www.bilderdijkstraat.nl/html/display.htm
http://www.bilderdijkstraat.nl/html/display.htm
Verwijderd
Uhm, chipset heatsink? GVD man! die maak je toch zelf ff van restantje socket 370 koelers?
Gebruik zelf m`n oude P3e 500 stock hsf op m`n kt133a chispet, dat ding wordt nog steeds heet! [140Mhz fsb
]
Gebruik zelf m`n oude P3e 500 stock hsf op m`n kt133a chispet, dat ding wordt nog steeds heet! [140Mhz fsb
Nou nou nou, om nu meteen gvd te gaan roepen..Op zaterdag 24 februari 2001 19:23 schreef Peltier het volgende:
Uhm, chipset heatsink? GVD man! die maak je toch zelf ff van restantje socket 370 koelers?
Gebruik zelf m`n oude P3e 500 stock hsf op m`n kt133a chispet, dat ding wordt nog steeds heet! [140Mhz fsb]
Maar goed, dat spul kun je dus net zo goed zelf ff zagen van een oude heatsink ofzo. Zelf heb ik ze wel gekocht, maar dat komt omdat ik ze samen met iemand heb besteld..
Verwijderd
Gewoon bij Abit bestellen, doe net alsof je een ABit KT7 hebt of zo en ze sturen je er zo een op. Tenminste zo heeft mijn broertje het gedaan.
hbe ik ook gedaan
heb er een besteld kreeg er twee!
heb er een besteld kreeg er twee!
Audi A8 W12 6.0
Krijg je dan een Heatsink en een ventilator erop??
dan ga ik dat ook maar eens doen onder meerdere adressen. Komt altijd van te pas.
Kan ik misschien nog op mijn GeForce 2 MX plakken
.
dan ga ik dat ook maar eens doen onder meerdere adressen. Komt altijd van te pas.
Kan ik misschien nog op mijn GeForce 2 MX plakken
Verwijderd
Jah heatsinkje met fannetje. Maar denk dat BlueOrb beter cooled. Naja weet ik wel zeker 
Is maar een klein fannetje he
Maar toch
Is maar een klein fannetje he
Hoe hebben sommige van jullie die van gekregen dan?
Gewoon een e-mailtje gestuurd naar technical@abit.nl??
of iets anders?
Ik hoop dat ik er 2 a 3 krijg :P:9:D>:).
Gewoon een e-mailtje gestuurd naar technical@abit.nl??
of iets anders?
Ik hoop dat ik er 2 a 3 krijg :P:9:D>:).
post ff wat je in dat mailtje gezegd heb, plz.
want anders moet ik dat zelf gaan verzinnen en wordt het niks.
plz
want anders moet ik dat zelf gaan verzinnen en wordt het niks.
plz
Verwijderd
Ik denk dat Abit na een tijdje boze mailtjes gaat sturen net zoals AMD met die casebadges, want dit geintje gaat Abit toch teveel geld kosten.
Verwijderd
Iemand die ik ken, noem geen namen 
Heeft dit mailtje gestuurd:
Hallo Technical Support,
Ik zit met een probleem. Sins 3 weken heb ik een Abit KT7 Raid moederbord. Alles doet het perfect en geen problemen. Ook nog nooit gehad met abit moederborden. Maar ik hoorde vanmorgen een raar geluid. Ik dacht eerst nou zal wel stofje tussen mijn cpu fan zitten. Na nader te kijken bleek het de chipset cooler te zijn. Ik gekeken maar zat geen vuil in. Dat ding maakt een herrie van jewelste is niet normaal. Ik heb al gekeken op de abit site maar vind hier geen info over. Wat kan ik doen? Ben ik nu genoodzaakt een andere fan te halen? En zoja van wat van merk?
Ik hoop zo spoedig mogelijk van U te horen...
Mvg ************
Nu moeten jullie natuurlijk niet hetzelfde mailtje sturen maar ook iets in die trand. Anders stinken ze er niet meer in denkik
Dit is mail adres: technical@abit.nl
Heeft dit mailtje gestuurd:
Hallo Technical Support,
Ik zit met een probleem. Sins 3 weken heb ik een Abit KT7 Raid moederbord. Alles doet het perfect en geen problemen. Ook nog nooit gehad met abit moederborden. Maar ik hoorde vanmorgen een raar geluid. Ik dacht eerst nou zal wel stofje tussen mijn cpu fan zitten. Na nader te kijken bleek het de chipset cooler te zijn. Ik gekeken maar zat geen vuil in. Dat ding maakt een herrie van jewelste is niet normaal. Ik heb al gekeken op de abit site maar vind hier geen info over. Wat kan ik doen? Ben ik nu genoodzaakt een andere fan te halen? En zoja van wat van merk?
Ik hoop zo spoedig mogelijk van U te horen...
Mvg ************
Nu moeten jullie natuurlijk niet hetzelfde mailtje sturen maar ook iets in die trand. Anders stinken ze er niet meer in denkik
Dit is mail adres: technical@abit.nl
Pagina: 1