Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thunderbird en @live.nl

Pagina: 1
Acties:

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ik werk met Fedora 9, en heb laatst Thunderbird geïnstalleerd omdat windows Live mail me op een linuxbak niet toestaat om mail te versturen via de in-browser client. Wat ik dus probeer is om mijn windows Live mail te ontvangen en versturen met Mozilla Thunderbird, maar dat krijg ik niet aan de praat. Ik probeer het nu met de WebMail 1.3.2 en hotmail 1.2.19 extensions, maar ik krijg het niet aan de praat. Heeft iemand enig idee hoe ik het zou moeten doen?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Cyphax

Moderator LNX
In eerste instantie zou de webmail moeten werken. Heb je toevallig Ubuntu? Bekend probleem dan en heel makkelijk op te lossen: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=224895
Dan hoef je ook niet met allerhande omwegen te pielen.

Saved by the buoyancy of citrus

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:50
Volgens mij staat er Fedora, maar misschien hebben die het zelfde gedaan met de browser als Ubuntu. Dan zou die link wel uitkomst kunnen bieden.

Stay safe

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Cyphax

Moderator LNX
Ik las helemaal over dat Fedora heen, ik zag "linuxbak" staan. :+
Evenwel geldt daar mogelijk hetzelfde voor, dat is makkelijk na te gaan.

Saved by the buoyancy of citrus

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

McGryphon schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:12:
Ik probeer het nu met de WebMail 1.3.2 en hotmail 1.2.19 extensions, maar ik krijg het niet aan de praat. Heeft iemand enig idee hoe ik het zou moeten doen?
Bij add-ons naar hotmail 1.2.19, klik op options > tabblad mode, selecteer webdav.