Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP/Vista] Doc > PDF zonder kwaliteitsverlies afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor op mijn werk een PDF printer die standaard geen rare dingen doet met afbeeldingen in een word document, maar de afbeeldingen er exact uit laat zien als dat ze in word staan.
Blijkbaar doen de meeste PDF conversie tooltjes hier toch vaak moeilijk mee.

De app. moet gratis zijn zonder dat er zaken als watermerken toegevoegd worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 14:55 ]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Wat zijn rare dingen?

Als je compressie bedoelt. Volgens mij is dat toch vaak in te stellen. In PDFCreator in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
_H_G_ schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:02:
Wat zijn rare dingen?

Als je compressie bedoelt. Volgens mij is dat toch vaak in te stellen. In PDFCreator in ieder geval.
Mmm... wat ik nu merk is dat vooral de schaling bij het lezen de boosdoener is.
Bij 100% (zou toch goed moeten zijn) zijn de afbeeldingen gaar, terwijl ze beter worden naarmate je inzoomd.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Yoshitoshi,

Er bestaan tientallen van ditsoort applicaties. In je topicstart kom ik totaal niet tegen wat je zelf hebt ondernomen. Al eens geprobeerd met de tool van Microsoft zelf voor Office 2007? (Ja, ik doe de aanname dat je dat gebruikt want je bent niet bepaald vrijgevig met informatie ;) )

Als het gratis moet zijn, zijn er alsnog genoeg opties, ik stel voor dat je zelf van de gratis zoekfunctie op dit forum, en die van google, gebruik maakt om een oplossing te vinden. Mocht je wat pakketten gevonden hebben, open dan eventueel een nieuw topic. Vergeet daarin niet om duidelijk te vermelden wat je al hebt geprobeerd, wat er niet goed was, en wat je had gevonden. Een korte richtlijn: [faq]FAQ[/faq]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.