Publieke omroep mag iPhone-app Uitzending Gemist niet uitbre

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
nieuws: Publieke omroep mag iPhone-app Uitzending Gemist niet uitbrengen
Publieke omroep mag iPhone-app Uitzending Gemist niet uitbrengen
Ik kan niet uit de tekst opmaken dat de PO het niet mag. Dat doet me Telegraafachtig aan

LinkedIn WoT Cash Converter

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 13:01
PcDealer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:46:
nieuws: Publieke omroep mag iPhone-app Uitzending Gemist niet uitbrengen

[...]

Ik kan niet uit de tekst opmaken dat de PO het niet mag. Dat doet me Telegraafachtig aan
"De iPhone ondersteunt van huis uit geen streaming video, dus moet de video via progressive download worden binnengehaald", zo licht Plein toe.

En daar wringt de schoen, zegt William Valkenburg, directeur internetcoördinatie van de NPO. "Vanwege rechtenkwesties mogen veel programma's wel worden gestreamd, maar niet lokaal worden opgeslagen.
Kan je dat hier niet uithalen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
M1lamb3r schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:57:
[...]

[...]

Kan je dat hier niet uithalen?
Maar dan wel in combinatie met
"De iPhone ondersteunt van huis uit geen streaming video, dus moet de video via progressive download worden binnengehaald", zo licht Plein toe.
Waar het mij om gaat is dat de titel suggereert dat het expliciet wordt verboden, terwijl dat niet in de tekst staat.

Er is niemand die zegt: "JIj mag dat niet doen PO" :)

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 18-12-2008 10:35 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 15:44

rob_erwt

What does this button do?

PcDealer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:26:

Er is niemand die zegt: "JIj mag dat niet doen PO" :)
Er is zelfs een hele groep die dat zegt, namelijk alle rechthebbenden die hun content door de PO op Uitzending Gemist laat zetten (onder de voorwaarde dat het alleen streaming gebeurt) ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Inderdaad, de rechthebbenden verhinderen de iPhone-ondersteuning voor Uitzending Gemist. Kop klopt dus :)

Verwijderd

Nouja... de rechthebben geven alleen toestemming voor streaming weergave van Uitzending Gemist. En dat is volkomen logisch en natuurlijk.

Het zijn de beperkingen in de iPhone die je verhindering Uitzending Gemist te bekijken. Als de iPhone gewoon streaming video zou ondersteunen, was er niets aan de hand.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
De mobiele versie werkt overigens uitstekend, althans de website. De applicatie kan ik echter niet downloaden, de N78 schijnt nog niet te worden ondersteund. Kan iemand met een ander toestel uit de N-serie misschien een directe link naar het programmaatje posten?

P. S.: misschien kunnen we, middels een title-change, dit topic ombouwen tot een algemeen topic over de mobiele 'Uitzending Gemist'. :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Yohan schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:05:
De mobiele versie werkt overigens uitstekend, althans de website. De applicatie kan ik echter niet downloaden, de N78 schijnt nog niet te worden ondersteund. Kan iemand met een ander toestel uit de N-serie misschien een directe link naar het programmaatje posten?

P. S.: misschien kunnen we, middels een title-change, dit topic ombouwen tot een algemeen topic over de mobiele 'Uitzending Gemist'. :)
Dat lijkt me geen goed idee, aangezien Geachte Redactie daarvoor niet de plaats. De mobieltjesforums wel en het is handiger daar in één keer een goed topic met bijbehorende topicstart neer te zetten.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
Stom, ik had niet gezien dat dit topic in GR stond. Ik zal meteen aan de slag :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1