zercom problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-11-2025
Beste tweekers,

laatst heb ikvia zercom computers eindhoven een videokaart gekocht. het betrefd een msi r3870x2. Nunetjes alles betaald. De levertijd die hun website vermeld stond was 1-3 werkdagen plus 1 dag levering via tnt. Nu de dag later dan hij geleverd moest worden gemaild om te vragen wat er aan de hand was. Bleek dat de kaart niet meer leverbaar was en meer dan 2 weken ging duren. ze konden mij wel overschakelen naar een andere leverancier en dan was de levertijd 1-5 dagen. weer een paar dagen verder en staat er op hn website weer de levertijd 2+ weken!!!! Ikheb er al een mail achter aan gegooid dat ik nu echt mijn geld wel terug wil! maar daar heb ik nog geen reactie op......

Wat vinden jullie hiervan en wat raden jullie mij aan??

Jelle

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 23:12
Levertijden bij webshops zijn nooit een garantie maar een indicatie, dus het is balen als dat zo lang duurt. Als ik je bericht zo lees denk ik niet dat je erg redelijk bent.

1. Misschien is jou levertijd wel die 1-5 dagen maar willen ze andere klanten niet op die leverancier zetten.
2. Je geld terugkrijgen heb je nog niet eens besproken en je doet alsof het onmogelijk is.
3. Als je je product zo snel wilt hebben, koop m dan 2e hands of in een echte winkel (ik weet dat het frustrerend is, zit zelf ook in een dergelijke situatie).

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

Verwijderd

Je hebt er 1 mail achteraangestuurd... En verder niets ondernomen om contact te krijgen?

Dan lijkt het me raadzaam eerst eens wat meer je best te doen contact te krijgen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat Floppus en storeman al zeggen. Probeer er eerst eens met de shop uit te komen voor je hier komt klagen of om hulp komt vragen.

Dit soort topics zijn niet de bedoeling in het Shopping Forum, ook hier wordt enige inzet verwacht voor je een topic opent. En daar valt inzet buiten het forum om, dus gewoon even contact opnemen met de shop (evt. via telefoon als het echt zo'n haast heeft), ook onder.

Dit topic gaat bij deze dus op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.