Kleine lol, da's wel melig om te zien 
Doe eens 2x CTRL - ALT - DEL bij het aanmeldings scherm, en log dan eens gewoon in als Administrator? Als het een standaard XP install is heb je grote kans dat je er zonder een wachtwoord in kunt.
Kun je dan eens gaan kijken bij gebruikers wat er allemaal loos is.
Doe eens 2x CTRL - ALT - DEL bij het aanmeldings scherm, en log dan eens gewoon in als Administrator? Als het een standaard XP install is heb je grote kans dat je er zonder een wachtwoord in kunt.
Kun je dan eens gaan kijken bij gebruikers wat er allemaal loos is.
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Ik kom er dus niet in als administrator.
Als ik mijn oude gebruikersnaam hier gebruik staat er dat hij verlopen is en dat ik contact op moet nemen met de systeembeheerder. Toch erg vaag.
Ik heb het zelf ook echt nog nooit gezien dus ik zou niet weten wat er loos is.
Als ik mijn oude gebruikersnaam hier gebruik staat er dat hij verlopen is en dat ik contact op moet nemen met de systeembeheerder. Toch erg vaag.
Ik heb het zelf ook echt nog nooit gezien dus ik zou niet weten wat er loos is.
Verwijderd
Al geprobeerd met gebruikersnaam administrator en geen ww in te voeren.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 23:08 ]
Of probeer eens te booten met zo'n NTPassword cd, misschien dat je dan het "verlopen" van je account kunt afhalen.
Simpele cd met wat XP password recovery gebruiken. Booten, wachtwoord voor Administrator resetten en je kunt weer inloggen. (ctrl-alt-del > Administrator etc).
Heb ik geprobeerd ja.... helaasVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:06:
Al geprobeerd met gebruikersnaam administrator en geen ww in te voeren.
Waar kan ik dat downloaden? Of hoor ik dat bij mijn laptop te hebben?Nijn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:11:
Simpele cd met wat XP password recovery gebruiken. Booten, wachtwoord voor Administrator resetten en je kunt weer inloggen. (ctrl-alt-del > Administrator etc).
Beetje googelen op "XP password recovery cd" en aanverwante zoektermen. Beetje lezen, beetje onderzoek doen, dan komt alles goed.
[ Voor 29% gewijzigd door Nijn op 18-12-2008 23:38 ]
Pagina: 1