Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor Google Maps, een systeem waarbij je zowel snelheid als richting kan zien waar je mee voort beweegt (hoewel richting minder belangrijk is) en waarbij de kaart van te voren te downloaden is, aangezien Google Maps anders wel heel veel dataverkeer genereert.
Ik heb al wel TomTom Navigator maar die heeft de irritante snap to roads functie en werkt ook niet echt fijn als je gewoon enkel de kaart wilt zien en jezelf wilt zien met snelheid en eventueel richting. En ook moet je daar door teveel menu's als je even snel je positie wilt vinden.

Ik wil het bijvoorbeeld gebruiken voor in de trein om te zien waar ik zit en hoe hard ik ga. Of in natuurgebieden waar verder geen wegen zijn en de meeste navigatie software het dus erg lastig heeft.
Google maps zou ideaal zijn als het snelheid kon aangeven en alle kaarten gewoon op een flash kaartje kon aanleveren.

Zijn er alternatieven die aan mijn eisen voldoen of ben ik aangewezen op de navigatie software?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Zou een apparaat voor geocaching misschien iets voor je zijn? Is zomaar een idee...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zal daar eens in gaan verdiepen, bedankt!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-11 23:52
ken mgmaps? heeft alle functies die je zoekt. Je kan van tevoren of 'on the fly' kaarten en satellietfoto's downloaden van yahoo, google, ask, microsoft en openstreetmap. Je kan ook snelheid en richting zien. Wat ontbreekt zijn alleen een fatsoenlijke functie om van tevoren een route in te stellen, en een datalogger functie.