Uitbreiding DPC-crew

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Het is al weer enige tijd geleden dat we een oproep hebben gedaan voor nieuwe crewleden. Doordat er een aantal gestopt zijn kunnen we wat nieuwe crewleden gebruiken.

Wat doet de crew bijvoorbeeld?
Onder andere:
- beheer van DPC accounts @ distributed computing projecten
- organiseren van sponsoracties
- organiseren stampede
- organiseren DPC meetings
- inschrijven in/bij uitdagingen (bijv. WCG) en gauntlets
- communicatie met de pers (dit jaar heeft DPC bijvoorbeeld in het AD gestaan)
- beheer DPC server (website en forum)
- onderhoud en upgrades DPC server
- beheer webshop
- versturing webshopartikelen en overzicht betalingen
- maandelijks (IRC) overleg over lopende zaken
- jaarlijks real life overleg
- beheer DPC rekening

Wat is de procedure?

-Iedereen die geintereseerd is mag een leuke mail schrijven met een beschrijving waarom je vindt dat je in de crew thuishoort.
-De DPC-crew controleert iedere aanmelding of hij/zij voldoet aan de voorwaarden om crewlid te worden.
-De /5 mods controleren elke aanmelding of zij/hij een clean GoT record heeft.
-Alle aanmeldingsmails worden geplaatst op /5, vervolgens heeft iedereen een week de kans om bezwaren kenbaar te maken waarom een bepaalde persoon niet thuishoort in de DPC-crew. Deze eventuele bezwaren worden dan bekeken door de /5-mods en/of de DPC-crew (voor zover van toepassing op het bezwaar).

- Mail kan verstuurd worden naar crew@dutchpowercows.org voor 1 januari 2009

Wanneer er geen bezwaren zijn (of wanneer deze ongegrond zijn) word je crewlid en mag je ons helpen bij deze geweldige taak.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 11:25

SandStar

DPC-Crew

Zandster

auto van de zaak? :D

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nope, geen lusten. Alleen maar lasten.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 15:31
Dat is niet waar Kuuke, je krijgt namelijk zo'n mooie "DPC-crew" onder je nickname te staan, iets dat zeker indruk maakt op de vrouwtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Nou mensen, het loopt nog niet echt storm he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

recessie he, recessie. Geef gewoon de Amerikanen de schuld van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 05:37:
recessie he, recessie. Geef gewoon de Amerikanen de schuld van alles.
Ik geef bongo de schuld, wazige aap schrikt iedereen af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Het lijkt wel monumentenzorg hier in dit draadje, alleen maar fossielen te zien. Zijn er ook nieuwe(re) leden die hier komen? Misschien kunnen die nieuwe(re) leden aangeveven waarom ze misschien niet (of wel natuurlijk) in de DPC crew willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27

Bio1ogics

Logisch toch?

Kun je misschien ongeveer aangeven wat het zoal aan tijd kost? De lijst aan punten die je opnoemt schrikt mi een beetje af.
En is er miscchien een bepaalde maand oid waarin het meer dan gemiddeld druk is?

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:51

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Kost gewoonlijk weinig tijd, behalve rond stampedes (maand ervoor en de maand zelf, zeg maar), en soms bij acties. Verder ben je er met een uurtje of 2 per maand.

@ djklungel : per wanneer ben je geen fossiel dan? Volgens mij begin ik ook langzaam af te takelen :+

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij weerhoudt om me aan te melden is vooral de vraag bij mezelf, heb ik daar wel tijd voor? Ik werk best veel en heb het over het algemeen best druk, wat Bio1logics ook al zegt, de lijst met punten komt best wel indrukwekkend lang over. Ook vraag ik me wel af of ik wel "tweaker" genoeg ben. Zaken als praten met de pers bijvoorbeeld daar ben ik dan weer helemaal niet bang voor. Heb in het verleden ook zaken als interviews met filmsterren gedaan (internationaal) en dat ging me ook prima af. Zit dus in dubio of ik wel nuttig zou zijn als DPC crewlid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Nog een oudgediende hier, misschien tijd voor een oude wind door de crew? ;)
Maar alle gekheid op een stokje, de laatste paar jaar heb ik ook wel eens gedacht of het wat voor me is, maar ik gun het anderen ook vandaar dat ik nog nooit een aanmelding heb gedaan. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Het gaat er meer om dat je regelmatig beschikbaar bent (regelmatig online), omdat er vaak dingen 'ineens' opduiken. Het geplande werk kost je zoveel tijd als je er zelf in wil steken, minimaal een paar uur per maand.
En dragonspirit: waarom denk je dat er 'tweakerschap' nodig is? Ik denk dat het belangrijkste is dat je een actieve DPC'er bent. Zodat je weet wat er speelt, als je 2x per week 1 DPCH bekijkt denk ik niet dat je iets bij de crew te zoeken hebt. Maar als je dagelijks op /5 te vinden bent, ook wel eens meer dan 1 project bekijkt, dan kun je een goeie aanwinst zijn. En daar hoef je echt geen tweaker voor te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk in feite elke dag wel een keer in meerdere van de groepen hier op het forum. Zowel onder het Dutch Power Cows deel als andere delen, hmm...toch maar eens over nadenken dan. Morgen ben ik vrij dus wie weet kan ik dan wel een mailtje in elkaar dichten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 21:23

PeaceNlove

Deugleuter

NightBird schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:32:
Het gaat er meer om dat je regelmatig beschikbaar bent (regelmatig online), omdat er vaak dingen 'ineens' opduiken. Het geplande werk kost je zoveel tijd als je er zelf in wil steken, minimaal een paar uur per maand.
En dragonspirit: waarom denk je dat er 'tweakerschap' nodig is? Ik denk dat het belangrijkste is dat je een actieve DPC'er bent. Zodat je weet wat er speelt, als je 2x per week 1 DPCH bekijkt denk ik niet dat je iets bij de crew te zoeken hebt. Maar als je dagelijks op /5 te vinden bent, ook wel eens meer dan 1 project bekijkt, dan kun je een goeie aanwinst zijn. En daar hoef je echt geen tweaker voor te zijn!
Hmz, dan kom ik als diehard F@H niet echt in aanmerking... of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMicrochip
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
ik zat er ook over te denken om me eventueel aan te melden voor de crew. ik ben vaak online, en ik kijk niet alleen bij het Ldc project waar ik aan meedraai.

veel dingen uit de lijst zijn voor mij geen probleem, ik vraag mij alleen af of ik volledig verantwoordelijk ben voor alle dingen op de lijst, of voor een gedeelte.
Ik bedoel hiermee eigenlijk: heeft ieder dpc-crewlid een eigen taakpakket / verantwoordelijkheid ? of doet elk crewlid eigenlijk van alles wat ?

webshop beheer en verzendingen enzo zijn wel te doen,
ook inschrijvingen voor acties, en meetings organiseren zijn prima.

Dingen zoals serverbeheer en websitebeheer zijn ook wel te doen, zolang ik geen fouten hoef te vissen uit de code vind ik het best. ik ben nou eenmaal een electronica student, geen ict'er.

Als jullie mij een duidelijke functieomschrijving kunnen geven waar ik voor solliciteer, dan wil ik best een functie vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Ik denk dat men al blij is als je 1 punt wil oppakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandStar schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:39:
Ik denk dat men al blij is als je 1 punt wil oppakken...
Ene Bongo wil jou eens spreken over een opmerking over hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Ik ben blij om te lezen dat er een aantal zijn die opzich wel interesse hebben :) Zoals hierboven ook al gezegt, als een van de taken je leuk lijkt om te doen, stuur dan gewoon een emailtje met dat je die taak (of taken) leuk vind en dat je daarmee wel zou willen helpen in de crew. Je kunt natuurlijk ook op IRC de huidige crew aanschieten als je meer inside information wil hebben.

Ik zag trouwens dat er nog 1 belangrijke taak ontbrak in de takenlijst:
- Bongo knuffelen

Zoals jullie zien ziet Bongo er de laatste tijd niet zo vrolijk uit en dat komt doordat hij te weinig liefde krijgt van de DPC'ers. Het is natuurlijk een belangrijke taak van de crew om persoonlijk te zorgen dat Bongo weer gelukkig wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh daar kan ik altijd wel voor zorgen djklungel...ik ben een professioneel knuffelbeer... ;)

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

1 uurtje per maand lijkt me wel erg weinig.
Maar, op het moment dat je weet wat er op /5 speelt en niet regelmatig voor langere tijd afwezig bent ben je al een heel eind op weg.
Daarnaast moet je natuurlijk tegen een beetje kritiek kunnen en DPC een warm hart toedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Laatst online: 17:08

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik heb er zelf eventjes over nagedacht (ook al in het verleden) maar ik ben de laatste tijd echt niet actief genoeg hier om een crewtaak op me te nemen, ik kijk vooral in R@H weektopics en Whatpulse en voor de rest kijk ik er met een schuin oog naar. Bovendien gok ik dat ik de dingen weer laat verslonzen als ik er eenmaal aan gewend ben :P. De reactie van Nightbird is wel duidelijk van toepassing hier :P.

[ Voor 12% gewijzigd door SleutelMan op 27-12-2008 22:59 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
mediabeast schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:31:
[...]

Hmz, dan kom ik als diehard F@H niet echt in aanmerking... of wel?
Dat kan je zelf het beste beoordelen. Als je geen flauw benul hebt wat DPC buiten F@H doet, heb je inderdaad niets in de crew te zoeken. Als je bedoelt dat je 'maar' 1 project draait, no problem; ik doe ook alleen OGR. Maar ik kijk wel zo nu en dan hoe het DPC vergaat in de andere 10-15 projecten.
SirMicrochip schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:34:
ik zat er ook over te denken om me eventueel aan te melden voor de crew. ik ben vaak online, en ik kijk niet alleen bij het Ldc project waar ik aan meedraai.

veel dingen uit de lijst zijn voor mij geen probleem, ik vraag mij alleen af of ik volledig verantwoordelijk ben voor alle dingen op de lijst, of voor een gedeelte.
Ik bedoel hiermee eigenlijk: heeft ieder dpc-crewlid een eigen taakpakket / verantwoordelijkheid ? of doet elk crewlid eigenlijk van alles wat ?
Dit zijn (zoals er boven staat :)) de dingen die we als crew nu doen. Dat lijstje is enkel ter illustratie, iedereen doet van alles wat meestal. Alhoewel het bijhouden van de DPC-shop en de server natuurlijk maar door bepaalde specifieke mensen gedaan kan worden (de fysieke shop-voorraad is maar op 1 plek, niet iedereen heeft linux server-kennis, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMicrochip
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
hmm, lijkt me wel leuk om te gaan doen, ik zal volgende week een sollicitatie - mail sturen met daarin een paar voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
SirMicrochip schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:37:
hmm, lijkt me wel leuk om te gaan doen, ik zal volgende week een sollicitatie - mail sturen met daarin een paar voorkeuren.
Eigenlijk sluit de aanmeldingsperiode morgen. Dus als je een mailtje kan sturen met wat algemene info enzo dan kunnen we het later wel eens hebben wat je precies gaat doen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
We hebben 1 reactie gekregen, van ons ex-crewlid SandStar:
Even voorstellen: Ik ben SandStar / Erwin. Momenteel nog student in Leiden maar binnenkort een werkzoekende IT-er.
Ik ben ergens in 2002 Folding@home gaan doen. Niet al te lang daarna ben ik voor SID (bonuspunten voor wie weet wat dit was) de Folding@home faq gaan schrijven. Daarna hetzelfde werk blijven doen als PV-er toen de "DPC Crew v2" werd opgericht. Ook nog even hoofd-pv geweest maar daar mee gestopt nadat mn faq-wiki-idee gelanceerd was. Ook heb ik destijds al eens geholpen met het beheer van Audhumla. Volgens mij ben ik daarmee ooit gestopt wegens tijdgebrek.

Bij deze wil ik graag aangeven weer tijd en energie te willen steken in DPC zaken. Ik ben alleen niet van plan een "algemeen crewlid" te zijn. Die functie vind ik alleen maar tot inactiviteit aanzetten. Ik solliciteer dus naar een rol/functie, geen titel. Waar ik me graag mee bezig wil houden is Audhumla zelf en dingen die er mee te maken hebben. 1 van de eerste dingen die ik graag wil oppakken is een centrale DPC Dnet proxy met bijbehorende stats.

Verder denk ik dat ik geen direct gevaar vorm voor Audhumla: ik heb al jaren bijbaantjes als systeembeheerder voor linux servers en ben ook thuis een fanatieke linux klusser.

Dus in het kort komt het erop neer dat ik weer een beetje wil gaan doen wat ik al eens heb gedaan.

Groeten,

Erwin / SandStar
Wat ons (crew & GoT-mods) betreft zijn er geen bezwaren, maar we geven zoals altijd de DPC'ers nog een mogelijkheid eventuele bezwaren tegen SandStar's crewschap. Daarom hebben jullie tot/met zondag 11/01 de tijd om (serieuze) bezwaren te melden bij ons (bij voorkeur via mail).

Als er trouwens nog meer gegadigden zijn, aarzel niet en stuur alsnog je mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

SID,

Natuurlijk ken ik dat :)

Welcome back SandStar. Veel succes als crew-lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Geen bezwaar van mijn kant. :)
En SID, dat wilde ik vorig jaar nog eens oproepen maar kon het niet meer bereiken. :z
Toen werd het tijd om de favorieten weer eens door te spitten.

EDit: Met de insteek van Sandstar hoop ik dat er inderdaad wat meer activiteit blijft op Audhumla.

[ Voor 21% gewijzigd door Xaverius op 05-01-2009 13:54 ]

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 20:37
Volledig mee eens.

Een persoon met al ervaring is altijd mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Succes!
Als mede ex-SID lid moet ik toch weten waar het voor diende he :+

Nogmaals succes!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SID ohwjah nog stukkie client meuk voor geschreven ;)

Welcome en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Zelfs ik kon SiD lid worden, dus veel stelde het niet voor. ;) j/k
Wat was het ook al weer? Stichting Informatievoorziening DPC?

Ik stem voor! d:)b

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Cow_tipping schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:43:
Zelfs ik kon SiD lid worden, dus veel stelde het niet voor. ;) j/k
Wat was het ook al weer? Stichting Informatievoorziening DPC?

Ik stem voor! d:)b
Stichting? Gelukkig niet... zoiets kan tot verhitte discussies leiden... ;)

spoiler:
Stuurgroep!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
* Tielemans stemt voor SandStar

:)

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
^^ Met Tielemans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Welkom SandStar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Tijd voor een ontgroenings welkomsfeestje *O*

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:38
Welcome (back) SandStar! *O*

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

WTF, wat heb ik nu weer gemist. :+

Maar gefeliciteerd Sandstar! Dat je vele goede acties mag ondernemen in de crew. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Feli Zandster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar mag wel een banaatje op gepeuzeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:46

reiker

dan jij!

Happy crewing Zandster! :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Gefeliciteerd SandStar! Succes met crewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

jeeeeej! :)
inspannend hoor zo'n sollicitatie... ik ga denk ik eerst maar ff weekje naar Oostenrijk om bij te drinken komen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk toch nog steeds niks gestuurd. Wel over nagedacht, maar nog steeds niet gedaan. Wat weer niet wil zeggen dat ik geen interesse heb, alleen denk ik steeds dat er vast wel veel beter gekwalificeerde personen voor gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:15:
Ik heb eigenlijk toch nog steeds niks gestuurd. Wel over nagedacht, maar nog steeds niet gedaan. Wat weer niet wil zeggen dat ik geen interesse heb, alleen denk ik steeds dat er vast wel veel beter gekwalificeerde personen voor gaan zijn.
als je iets wil doen moet je dat gewoon doen. Als iedereen op elkaar gaat wachten komen we nooit ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees hier teweinig heb de vacature gemist. SandStar veel succes met je nieuwe job. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zat te overwegen om me aan te melden. Toch ga ik liever binnenkort even een projectje opzetten om een informatieve site aan Team MAD te hangen, specifiek voor de medische kant van DPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:15:
Je mag nog altijd een mailtje sturen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21

Wessie

Noizy Cows Crewmember

iisschots schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:39:
[...]

iisschots kan altijd iemand gebruiken.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan, maar dan land mijn mail bij jou in de spam folder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

En hij is aangekomen :)
quote: dragonspirit
Nou, daar gaan we dan een voorstel van mij.

Ik ben dus dragonspirit/Max. Ik heb momenteel al een jaartje of 10 werkzaam als webdeveloper. Hiervan zijn de laatste drie jaar bij een klein bedrijfje in de plaats Den Bosch, waar ik ook woon. Ik ben ASP.NET programmeur en doe daarnaast ook aardig wat beheer van de servers bij ons. Ik zal niet zeggen dat ik ontzettend veel weet van server beheer en daarom zal ik ook niet op een dergelijke functie reageren.

Wat me wel ontzettend leuk lijkt is om wat meer voor DPC te betekenen, momenteel doe ik eigenlijk voornamelijk Whatpulse en sinds kort ook Folding@Home waar ik dus nog niet heel veel van weet. Een aantal van de projecten heb ik me uiteraard al wel in ingelezen en vroeger heb ik ook meegedaan aan Seti@home maar dat is echt al wel lang geleden.

Ik heb ook redelijk wat ervaring met te woord staan van mensen, al moet ik erbij zeggen dat ik voornamelijk degene was die vragen stelde. Ik heb namelijk best lang hobbymatig recensies geschreven voor een eigen filmsite en deed dan ook nog vrij regelmatig interviews met acteurs, dat is ontzettend leuk geweest om te doen en ik mis dit soort dingen wel. Eventueel kan ik ook wat mee helpen met het organiseren van meetings en dus zoals ik al zei het communiceren met pers zou ik prima kunnen verzorgen. Ik ben verre van schuchter in dat soort zaken. De webshop zou ik eventueel ook nog wel aan kunnen helpen, maar het lijkt me wel zaak dat ik ook weer niet al te veel probeer op te pakken. ;)

Mocht ik totaal niet interessant zijn voor de DPC crew dan maakt dat verder ook niets uit. ;)

Groeten,
Max/dragonspirit.
Uiteraard is het vaste prik dat de leden van DPC (jullie dus) weer eventuele bezwaren naar voren mogen brengen. Dit kan tot aankomende vrijdag, 23 januari dus.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Klinkt goed, enthousiast!
Wil Dragonspirit, naast de communicatie en organisatie misschien ook wat op web developgebied doen? Dat wordt me niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noordvogel schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:47:
Klinkt goed, enthousiast!
Wil Dragonspirit, naast de communicatie en organisatie misschien ook wat op web developgebied doen? Dat wordt me niet helemaal duidelijk...
Dat zou ik best willen doen, al zou dan mijn voorkeur uitgaan naar ondersteunend om de simpele reden dat ik gemiddeld al 8 tot 10 uur per dag met dat soort werkzaamheden bezig ben. Heb naast mijn full time baan ook nog eens een eigen bedrijfje op dat gebied en het moet natuurlijk wel haalbaar blijven he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Dat is een waarheid als een }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft best wel stil...helemaal niemand er op tegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Is het dan de bedoeling dan en Sandstar en dragonspirit erbij komen? Daar heb ik geen problemen mee hoor. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar had er dus niemand problemen mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Nope, en dat betekent dat we er weer een crewlid bij hebben :) Welkom welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gracias senor FreezeXJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

@ dragonspirit, en nu maar hopen dat je Folding-score er niet aan ten onder gaat, WP zal het juist ten goede komen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PC staat nu thuis ook gewoon weer aan hoor... en zoveel score heb ik helaas toch niet in Folding ;) Maak je dus maar geen zorgen, de score die ik oplever blijft. ;) WP zal het zeker ten goede komen ja, moet ook...ik ben tenslotte net een slordige 4.000.000 keys kwijt door een raar probleem, en op het forum van WP reageren ze helaas niet op de vraag hoe dit zomaar kan.
Pagina: 1