Toon posts:

Help! ik heb 5.1 geluid in mijn woonkamer nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik woon sindskort in den bosch en heb inmiddels de woonkamer al aardig ingericht.
Momenteel gebruik ik mijn computer speakers logitech x-530. Opzich wel prima speakersetje. Alleen zit ik met het probleem dat er geen 5.1 geluidskaart ingebouwd zit en dat ik vaak met de kabels moet switches als ik bijvoorbeeld mn mp3 speler er op wil aansluiten, xbox, laptop of TV

Dus.. weet er iemand een leuk 5.1 home cinema setje waar ik het hierbovengenoemde aparatuur op kan aansluiten zonder al te veel geswitch met kabeltjes waar prima geluid uit komt.

Prijsklasse 100-200 euro

alvast bedankt

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je zou kunnen kijken naar een Logitech Z-5500, als het niet persé een home cinema setje hoeft te zijn. Die heeft heerlijk veel aansluit mogelijkheden (spdif-optisch, spdif-coax, 3x stereo of 5.1 analoog, line in).

Tweedehands moet je ze wel binnnen je budget kunnen vinden.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Topicstarter
Klopt idd mijn broer heeft deze ook.
Bol.com 260 euro.
Is dit ook het geld waard?? aangezien het toch al wel een speakerset van 4 jaar oud is.
Niet dat ik er verstand van heb ofzo...
of kan ik iets beters voor deze prijs categorie halen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net in folder van de Makro een home cinema set van samsung HTZ210R 5.1
voor 129excl btw

ik kan er niet veel reviews over vinden. Iemand ervaring ermee?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

[ Voor 85% gewijzigd door teacher op 17-12-2008 23:49 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.