Hallo,
Ik heb het volgende systeem bij elkaar gekocht:
Moederbord:
Asus M2N AM2
Processor:
AMD Athlon 64 X2 5200+ Box (SAM2)
Videokaart:
Asus 256 Mb En6200TC/TD 256TC PCI-E
Geheugen:
Kingston HyperX 2048Mb DDR2 Matched Pair PC6400 CL4
Voeding:
Antec Powersupply Basiq Power 350W
Verder ook nog een harde schijf en een dvdspeler.
Dit systeem wil niet opstarten. Ik kan de computer aanzetten, maar ik krijg geen beeld. De fans gaan draaien, ledjes lichten op in de kast, maar meer gebeurt er niet. Ik heb de harde schijf en dvdspeler losgekoppelt, om een reactie van het moederbord te krijgen, maar er gebeurde niets. Ook heb ik de 2 geheugenmodules in alle combinaties in het moederbord gedaan, maar alleen als er helemaal geen geheugen in het moederbord zit, krijg ik een piep.
Ook heb ik het nog geprobeerd met een videokaart waarvan ik zeker weet dat hij werkt, maar dat hielp ook niets.
Is er hier iemand die mij kan helpen? Misschien heb ik de verkeerde onderdelen bij elkaar gezet, of is er nog iets wat ik kan testen?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb het volgende systeem bij elkaar gekocht:
Moederbord:
Asus M2N AM2
Processor:
AMD Athlon 64 X2 5200+ Box (SAM2)
Videokaart:
Asus 256 Mb En6200TC/TD 256TC PCI-E
Geheugen:
Kingston HyperX 2048Mb DDR2 Matched Pair PC6400 CL4
Voeding:
Antec Powersupply Basiq Power 350W
Verder ook nog een harde schijf en een dvdspeler.
Dit systeem wil niet opstarten. Ik kan de computer aanzetten, maar ik krijg geen beeld. De fans gaan draaien, ledjes lichten op in de kast, maar meer gebeurt er niet. Ik heb de harde schijf en dvdspeler losgekoppelt, om een reactie van het moederbord te krijgen, maar er gebeurde niets. Ook heb ik de 2 geheugenmodules in alle combinaties in het moederbord gedaan, maar alleen als er helemaal geen geheugen in het moederbord zit, krijg ik een piep.
Ook heb ik het nog geprobeerd met een videokaart waarvan ik zeker weet dat hij werkt, maar dat hielp ook niets.
Is er hier iemand die mij kan helpen? Misschien heb ik de verkeerde onderdelen bij elkaar gezet, of is er nog iets wat ik kan testen?
Alvast heel erg bedankt!