Ik wil een filmpje maken waarin gebouwen bewegen op muziek. De gebouwen zijn gewoon cube's, waarvan de bovenste 4 vertexen steeds verspringen op de maat van de muziek. Je kunt hier denk ik het beste een script voor gebruiken. De gebouwen staan in een geplaatst op een tekst, dus aan het einde van de shot beweeg je de camera helemaal naar boven zodat je het woord te zien krijgt.
De gebouwen hoeven niet allemaal op muziek te bewegen, een aantal kleine gebouwen zou je bijvoorbeeld random kunnen laten bewegen.
Ik heb zo'n soort dingen wel op internet/tv gezien, maar ik weet echt niet meer waar. Heeft iemand hier een paar voorbeelden van? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Tips? Ik ben nog niet zo goed met Mel...
De gebouwen hoeven niet allemaal op muziek te bewegen, een aantal kleine gebouwen zou je bijvoorbeeld random kunnen laten bewegen.
Ik heb zo'n soort dingen wel op internet/tv gezien, maar ik weet echt niet meer waar. Heeft iemand hier een paar voorbeelden van? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Tips? Ik ben nog niet zo goed met Mel...