Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Subs inbranden in MKV en/of MP4 zonder kwaliteitsverlies

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik zit hier met een best groot probleem.

Ik heb een verzameling van HD MKV's en MP4's en DivX-sen. Nu zit de PC boven en mijn XboX360 beneden. Je raadt het al; ik wil mijn films streamen naar mijn XboX. Nu kan de XboX alleen geen MKV-bestanden uitlezen. Ook ondertitels pakt hij niet. MP4-bestanden pakt ie wel, alleen moet ik de bestanden dan wel op mijn Externe HDD zetten.

Maar de XboX slikt ook geen sub's/srt's als aparte file. Het komt dus hier op neer:

Ik moet SRT's integreren in mijn films. (MKV, MP4, MPG's, WMV-HD's)

Ik wil niet dat de kwaliteit verslechterd. M.b.v. GoTSENT heb ik de MKV's kunnen veranderen naar MP4's: Dit gaat foutloos. Het lukt me alleen niet om in GoTSent Subs toe te voegen aan de Output-file (MP4). Dit kan wel, naar H264 (HQ) maar dan verslechterd de kwaliteit een beetje.

Ik heb veel rondgezocht, maar kon geen geschikte software vinden. Zijn er simpele, of professionele programma's die snel SRT-bestanden in een MP4-bestand integreren, zonder kwaliteitsverlies (of een beejte, dat maakt niets uit)?

Op de GoTSent-FAQ heb ik geen oplossing gevonden hiervoor.

Kent er iemand misschien een goede geavanceerde converter? Of een oplossing voor mijn probleem?

Mijn setup:

-Intel Xeon E3110 @ 4Ghz
-Crucial DDr2 Tracer @1Ghz

MVG, ;)

Gulfstream G650

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Zelf zou ik het niet weten.
Maar zoek eens hier www.videohelp.com

• blackburst
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:58
Als je MP4 heb, gebruik dan MKVMerge om de subs in te voegen.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
blackburst schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:21:
Als je MP4 heb, gebruik dan MKVMerge om de subs in te voegen.
Ja, daarnaar was ik op zoek, maar kan het programma nergens vinden. :/ Heb echt een uur zitten zoeken, ik heb alleen een linux-variant kunnen vinden. :O

Gulfstream G650

Verwijderd

Zelf gebruik ik altijd Encode360 om mijn films te encoden van MKV + SRT > WMVHD met ingebakken subs.
Kijk hier maar eens http://dcunningham.net/encode360/download/