Ik heb office proffesional geinstalleerd op een computer en nu heb ik een probleem met de resolutie van de werkbalken. Ze zijn heel groot geworden zoals hier te zien is http://i2.tinypic.com/82awebt.jpg. Dit is niet van mijn pc maar van internet van iemand die hetzelfde probleem had. Daar werd dit als oplossing genoemd: on the toolbar - go into the one that says view and change the zoom to 75% and then goto tools on and select customize and uncheck the large icon box. Maar ik snap de uitleg niet helemaal en ik kan tools ook niet vinden. Iemand een idee???
Verwijderd
Geen matches
heb geen ervaring met office 2007. er zijn 2 dingen die je kan proberen :
- klik eens op de ronde officeknop linksboven of er daar opties beschikbaar zijn, of op het pijltje met streepje boven in de de titelbalk van word.
- mss wordt de icoongrootte van het lint (ribbon) beïnvloedt door de theme-instelling van vista (in xp bereikbaar via eigenschappen voor beeldscherm->vormgeving->effecten->grote pictogrammen)
welkom op GoT
!
- klik eens op de ronde officeknop linksboven of er daar opties beschikbaar zijn, of op het pijltje met streepje boven in de de titelbalk van word.
- mss wordt de icoongrootte van het lint (ribbon) beïnvloedt door de theme-instelling van vista (in xp bereikbaar via eigenschappen voor beeldscherm->vormgeving->effecten->grote pictogrammen)
welkom op GoT