Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

eenvoudig jpg,dixv,tekst weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

Verwijderd

Topicstarter
De titel is nu niet zo duidelijk maar het is het volgende:

Bestaat er een programma waarmee je op een professionele manier jpg, video, tekst,.. kan weergeven op een beamer of extern scherm zonder dat de mensen echt zien dat het van een pc komt, dus niet dat ze je muis zien of dat ze je een bestand zien openen. Maar dat je alles mooi kan sturen via je primair scherm

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Hoe wil je het dan aansturen? Ik denk dat je aan een mediacenter oplossing met afstandsbediening moet kijken.

........................................................................................................................................................

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:21

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Extend je desktop en gooi alles op het tweede scherm? De files die je opent klik je aan op je primaire scherm, dus je ziet nooit een muisaanwijzer.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
@ ikbenwouter

VGA als je dat bedoeld met aansturen, als je bedoeld welke software, dan is dit net mijn vraag, en met media center zit je nog steeds te werken op je extern scherm, je moet op dit scherm dus nog steeds selecteren wat je wil.

@ Gizz

Dan zie je nog steeds dat scherm er van links of rechts opschuiven.

Het zou iets moeten zijn zoals mediacenter maar de layout van mediacenter op primair staat en als de file goed geladen is op het extern komt en anders een vlakke of zwarte achtergrond.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Kun je niet een powerpoint in elkaar draaien?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:21

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dan zie je nog steeds dat scherm er van links of rechts opschuiven.
Nee, want je verplaatst natuurlijk alles naar dat scherm voordat je de presentatie gaat geven. Windows onthoudt op welk beeldscherm, op welke plek en met welke afmetingen een programma het laatste gedraaid heeft.

Als je dus je mediaplayer/word etc. op het rechter scherm zet, afsluit, en daarna een filmpje/word-file aanklikt, dan wordt die meteen geopend op het rechter scherm.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:19:
Kun je niet een powerpoint in elkaar draaien?
zoiets zo goed zijn maar is dit krachtig genoeg voor video's op hoge kwaliteit af te spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:33:
[...]

zoiets zo goed zijn maar is dit krachtig genoeg voor video's op hoge kwaliteit af te spelen?
Ik heb ondertussen iets gevonden wat bijna volledig aan mijn eisen voldoet, namelijk MediaShout EV3

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34
Daarvoor gebruik ik Iview Media Pro (volgens mij ook voor windows verkrijgbaar)
Geeft filmpjes weer net als plaatjes, fonts, pdf en meer.

Tevens kun je verschillende diashow er van maken of exporteren voor web.

Hoop dat je er wat aan hebt.

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is extreem eenvoudig zelf te vinden; dus wat dit topic hier doet snap ik niet helemaal. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door en zoek in het vervolg zelf voordat je een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.