Hey,
Ik ben van plan mijn pc te gaan updaten, de voornaamste reden is dat ik COD5 niet kan draaien(vraag me niet waarom want volgens mij voldoe ik gewoon aan alle eisen maar goed). Ook vind ik het tijd worden voor een update want hij is nu al redelijk oud.
PC nu:
- NVIDIA GeForce 7800 GS AGP
- Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
- 1.5 GB RAM DDR2
- Microsoft Windows XP Home Edition
Wat ik van plan ben te gaan kopen:
Moederbord: MSI K9A2GM-F V3 €55,-
Videokaart: Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E €160,-
Processor: AMD Athlon 64 X2 5200+ €80,-
Voeding: Corsair CMPSU-550VX €90,-
Totaal: €385,-
eventueel nog wat extra RAM geheugen.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen informeren of dit de verstandigste keuze is voor het geld wat het kost. Natuurlijk heb ik zelf al wat rondgeneusd en gekeken en mij lijkt dit de beste samenstelling(op advies van vriend die er verstand van heeft)
Ik hoor graag hoe jullie er over denken!
Ik ben van plan mijn pc te gaan updaten, de voornaamste reden is dat ik COD5 niet kan draaien(vraag me niet waarom want volgens mij voldoe ik gewoon aan alle eisen maar goed). Ook vind ik het tijd worden voor een update want hij is nu al redelijk oud.
PC nu:
- NVIDIA GeForce 7800 GS AGP
- Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
- 1.5 GB RAM DDR2
- Microsoft Windows XP Home Edition
Wat ik van plan ben te gaan kopen:
Moederbord: MSI K9A2GM-F V3 €55,-
Videokaart: Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E €160,-
Processor: AMD Athlon 64 X2 5200+ €80,-
Voeding: Corsair CMPSU-550VX €90,-
Totaal: €385,-
eventueel nog wat extra RAM geheugen.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen informeren of dit de verstandigste keuze is voor het geld wat het kost. Natuurlijk heb ik zelf al wat rondgeneusd en gekeken en mij lijkt dit de beste samenstelling(op advies van vriend die er verstand van heeft)
Ik hoor graag hoe jullie er over denken!