Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Veel email adressen opslaan als contact personen

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een email van iemand gekregen, welke hij naar zij netwerk heeft gestuurd. Nou wil ik al deze emailadressen toevoegen aan een distributielijst ( >80).

Is hier een gemakkelijke methode voor? Want om nou iedere keer rechtermuisknop @ de naam, opslaan als ect ect te doen, kost me teveel tijd.

Dus is er een handige manier om dit te doen?

Ik heb Microsoft Office Outlook 2007

ps. heb al de volgende topic gelezen, maar als ik t naar een txt bestandje kopieer, laat hij alleen de alias namen zien en niet met emailadres.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1213690///email%2Cadressen%2Copslaan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het kan gebeuren dat iemand zo dom is om CC ipv BCC te gebruiken in een mailing list. Maar ik vind niet dat wij als GoT zijnde je dan moeten / willen helpen om daar misbruik van te maken door mensen zomaar ongevraagd op een spamlist te zetten. Sterker nog: dat is nu al verbonden als het (ook) particulieren betreft en wordt per 1 juli 2009 ook verboden als het bedrijven betreft.

Kortom: maak geen misbruik van andermans fout en laat mensen zichzelf inschrijven op je nieuwsbrief als ze het graag genoeg willen. Er is al spam genoeg in de wereld ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.