Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 16:47
Ik heb me ondertussen helemaal suf gezocht en geprobeerd, maar waarschijnlijk zoek ik wel verkeerd ofzo :9

Maar ik wil het volgende:

Ik heb een Samsung omnia met oneindiginternet van Hi. Deze internet verbinding wil ik delen met mn pc of mn laptop (in de toekomst) via de usbkabel.
Nu kreeg ik van Samsung de reactie dat het mogelijk was, en dat ik de computer moet laten zoeken naar een nieuwe modem.

Als ik nu XP of nog een oudere windows had, was het geen probleem. Maar met vista krijg ik het niet voor elkaar!! Ik heb geprobeerd om een nieuwe internet verbinding te zoeken, inbel verbinding zoeken... Maar ik krijg het niet voor elkaar...

Daarnaast viel mij het op dat als ik de telefoon aan de computer hang, dat het 3G logo verdwijnt. En dat lijkt me toch wel essencieel bij internet :P

Verwijderd

Hier misschien wat aan?
http://social.microsoft.c...9-47d4-87af-3c514d5e64f6/
Verder moet het toch kunnen lukken met de software van samsung (pc studio)...
Ook kan het liggen aan de mogelijkehid dat je je usb poort op je omnia hebt ingesteld voor de functie van mass storage, misschien moet die op active sync staan?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 15:12 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mag je van Hi internetten vanaf je laptop via je Omnia?

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij staat in de voorwaarden dat ze dit niet toestaan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05
Het staat niet direct in de voorwaarden, maar je kan het er wel uithalen dat het niet is toegestaan;

http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Ik zou voor de zekerheid maar even contact opnemen met Hi.nl voor je een gepeperde rekening voorgeschoteld krijgt omdat je ver over het toegestane limiet bent gegaan. Uit de FUP:

'Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.'

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoals bij elke windows telefoon: start> programma's >gedeelde internetverbinding. Dan usb kiezen en op verbinden klikken. Vervolgens usb stekker in pc doen.

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 12:04
Ik kan dit beamen, want als internet hier plat ligt, dan internet ik via mijn mobiel ook via Hi. En dit doe ik al paar maanden en ik heb nog geen gepeperde rekening hoeven te ontvangen...

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 16:47
jadjong schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:40:
Zoals bij elke windows telefoon: start> programma's >gedeelde internetverbinding. Dan usb kiezen en op verbinden klikken. Vervolgens usb stekker in pc doen.
Top, het werkt!!! Zat dus verkeerd te zoeken...

Verwijderd

Met de bovenstaande tips werkt het ook op mijn omnia.

Echter zou ik het volgende willen:
Wanneer mijn telefoon aangesloten is mag hij nog alleen maar trillen,
Wanneer ik telefoon weer disconnect moet ringtone geluid weer aan.

Is dit mogelijk?
Pagina: 1