Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IIS 7 hosting in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf bezig met ASP.NET MVC en ik vind het belangrijk om te gaan werken met urls zonder extensie en met configuratie van de webserver via het web.config bestand. Ik zit momenteel bij Denit, en daar kan heel weinig (als het niet in Plesk kan, dan doen ze het verder niet).

Nu vroeg ik mij af of er voor een vergelijkbare prijs ( €5-10 p/m) ook al IIS 7 hosting is, het liefst in Nederland.

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:54
Ik weet dat er bijv bij GoDaddy reeds op II7 wordt gehost:
http://www.godaddy.com/gd...g/shared.asp?ci=9009#tabs

Prijs is ook een stuk goedkoper dan een willekeurige host in Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat ziet er wel interessant uit. Is het niet lastiger om in het buitenland te hosten (ik heb daar geen ervaring mee)?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:04:
Ja, dat ziet er wel interessant uit. Is het niet lastiger om in het buitenland te hosten (ik heb daar geen ervaring mee)?
Technisch gezien niet echt. Wellicht qua betaling maar dat kan je makkelijk oplossen met PayPal.
Al moet ik zeggen dat ik zelf weer van een VS-based host naar een Nederlandse ben gegaan vanwege de responsetijden. Chicago, ~ 150ms. Huidige host: ~ 30ms. En ja, dat kon ik behoorlijk merken.

Verder is de VS me iets tever doorgeschoten met het bewaren / inzien van data, dus ik heb graag m'n email en andere persoonlijke data in een land waar dat nog enigszins gereguleerd is.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Opsomtopics, zeker mbt tot hostingproviders, zijn niet gewenst in I&H.

Google.nl vindt er zo een paar die je kunt bekijken.

Dit topic is gesloten.