We hebben zo'n snoer met tig kerstlampjes aan de pergola hangen. Daar zit een schakelkastje tussen met een drukknop, waarmee je tussen 8 verschillende knipperpatronen kunt wisselen. Als je de stekker in het stopcontact steekt, dan starten de lampjes willekeurig op 1 van die 8 patronen. De stekker heb ik aangesloten op een klik-aan-klik-uit stekkerdoos in de schuur, zodat ik vanuit huis met de afstandbediening de verlichting aan en uit kan schakelen.
Nu de uitdaging: ik wil graag dat alle lampjes continu branden, al dat geknipper hoeft van mij niet. De enige manier om dat nu voor elkaar te krijgen, is naar buiten lopen en net zo vaak op het schakelkastje drukken totdat ik de continu-stand te pakken heb. Tsja, daar had ik die afstandbediening niet voor bedacht, ik wil lekker binnen blijven!
En dus de vraag: zou je dat schakelkastje er zonder problemen tussenuit kunnen slopen? Iemand ervaring mee?
Nu de uitdaging: ik wil graag dat alle lampjes continu branden, al dat geknipper hoeft van mij niet. De enige manier om dat nu voor elkaar te krijgen, is naar buiten lopen en net zo vaak op het schakelkastje drukken totdat ik de continu-stand te pakken heb. Tsja, daar had ik die afstandbediening niet voor bedacht, ik wil lekker binnen blijven!

En dus de vraag: zou je dat schakelkastje er zonder problemen tussenuit kunnen slopen? Iemand ervaring mee?