Toon posts:

Wat is VSHDR

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de DVD met the Chronicles of Narnia gekocht. Bij installatie geeft hij aan dat de video acceleratie onvoldoende is. Hij geeft aan dat het VSHDR moet zijn. Geen flauw idee wat VSHDR is.
Andere spelletjes (Age of empires en WoW draaien wel goed)

Het een Nvidia Geoforce 4MX420 videokaart.

Weet iemand hiervoor de oplossing?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
heb je al gegoogled?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 16:06

Haan

dotnetter

Je hebt een kaart die volgens mij nog niet eens DirectX 8 ondersteunt, dus ik denk dat daar het probleem zit..

Snelle google leert dat VSHDR iets met video-acceleratie te maken heeft, en jouw kaart ondersteunt dat waarschijnlijk niet.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Hardware with VSHDR has Video& pixel ShaDeR technology. A new term designated to newer type video hardware.

na een kleine goole naar vshdr op http://forums.driverguide.com/showthread.php?t=13496 gekomen en daar staat dat mooi uitgelegd.

je weet nu wat onder de kerstboom te leggen.... (nieuwe videokaart en/of ev. nieuwe computer)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:37
Ik zie dat het spelletje een geforce 4 of beter nodig heeft, nou heb je dat in naam wel, maar de mx-serie mist vanalle features, dat is eigenlijk meer een (snelle) geforce 2. Het spel zal dus waarschijnlijk iets gebruiken wat de geforce 4 Ti wel heeft, en de MX niet.

[ Voor 19% gewijzigd door sewer op 17-12-2008 08:59 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Registratievoorwaarden / korte FAQ

Met even zoeken had je dit ook zelf kunnen vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.