Wuwa
Ja Nee Misschien
[ Voor 84% gewijzigd door Nielson op 16-12-2008 22:02 ]
Fast is meestal het beste, omdat dat het snelste is (sneller dan zonder compressie en ook sneller dan volledige compressie). Het verschil in bestandsgrootte met High compression is erg klein, en alleen van belang als je het bijv. op 2 DVD's wilt krijgen en het net niet lukt met Fast.
Overigens neem ik aan dat je een image maakt, en geen kloon. Bij dat laatste wordt nl. niet gebruik gemaakt van compressie.
Overigens neem ik aan dat je een image maakt, en geen kloon. Bij dat laatste wordt nl. niet gebruik gemaakt van compressie.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Dat lijkt mij iets wat niks met OS aangelegenheden te maken heeft - en dan zit je topic hier niet goed.wuwa schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:
Mijn vraag is weet iemand of de compressie modus uitmaakt voor de snelheid van het kopieren?
Je kunt kiezen uit: None, Fast en High.
gegroet.
Ik kan je topic ook verplaatsen, maar eigenlijk kun je deze vraag ook zelf goed beantwoorden door een beetje logisch na te denken.
En het staat ook vast wel in de dikke online manual van Ghost die je bij aanschaf hebt gekregen.
Ik zou je toch willen vragen voortaan wat meer moeite te steken in je vooronderzoek alvorens een topic te openen, en als je dan een topic opent, dat ook op de juiste plek te doen.
Dit topic gaat in ieder geval dicht.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()