Ik heb een week geleden de orginele CD van assasins creed mogen lenen en geinstalleerd, assasins creed gaf toen aan dat er geen cd in zat dus ik heb een No-CD Crack gebruikt.
Ik heb een tijdje kunnen spelen, toen ik in jeruzalem aankwam heb ik ge-saved en ben het het weekend weggeweest. Deze maandag ben ik weer geen spelen maar plots waren alle muren weg. ik zie wel voorwerpen zweven zoals de wachters de school tentje en ladders, ik zie alleen geen muren.

Ik heb van alles getest video opties lager zetten en ik heb ook wel meer dan 10 keer opnieuw opgestart, maar de muren komen niet terug. En ik heb het probleem ok niet hier op het forum kunnen vinden.
Dit is mijn PC:
Ik gebruik Vista x64
NineHunderd Case
4 GB geheugen
Samsung 500 GB Harde Schijf
Asus P5q PRO Moederbord
Intel core 3.17 GHz
VGA Asus ENGTX260 896MB videokaart
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik ben ten einde raad.
Ik heb een tijdje kunnen spelen, toen ik in jeruzalem aankwam heb ik ge-saved en ben het het weekend weggeweest. Deze maandag ben ik weer geen spelen maar plots waren alle muren weg. ik zie wel voorwerpen zweven zoals de wachters de school tentje en ladders, ik zie alleen geen muren.

Ik heb van alles getest video opties lager zetten en ik heb ook wel meer dan 10 keer opnieuw opgestart, maar de muren komen niet terug. En ik heb het probleem ok niet hier op het forum kunnen vinden.
Dit is mijn PC:
Ik gebruik Vista x64
NineHunderd Case
4 GB geheugen
Samsung 500 GB Harde Schijf
Asus P5q PRO Moederbord
Intel core 3.17 GHz
VGA Asus ENGTX260 896MB videokaart
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik ben ten einde raad.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 21:10 ]