Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Assasins Creed - Geen muren.

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een week geleden de orginele CD van assasins creed mogen lenen en geinstalleerd, assasins creed gaf toen aan dat er geen cd in zat dus ik heb een No-CD Crack gebruikt.
Ik heb een tijdje kunnen spelen, toen ik in jeruzalem aankwam heb ik ge-saved en ben het het weekend weggeweest. Deze maandag ben ik weer geen spelen maar plots waren alle muren weg. ik zie wel voorwerpen zweven zoals de wachters de school tentje en ladders, ik zie alleen geen muren.

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/8356/46728989zm0.jpg

Ik heb van alles getest video opties lager zetten en ik heb ook wel meer dan 10 keer opnieuw opgestart, maar de muren komen niet terug. En ik heb het probleem ok niet hier op het forum kunnen vinden.

Dit is mijn PC:
Ik gebruik Vista x64
NineHunderd Case
4 GB geheugen
Samsung 500 GB Harde Schijf
Asus P5q PRO Moederbord
Intel core 3.17 GHz
VGA Asus ENGTX260 896MB videokaart

Hopelijk kan iemand mij helpen want ik ben ten einde raad.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 21:10 ]

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Het lijkt erop dat je een videokaart bug hebt.

check mijn forum een "GTA IV beeldopbouw bug?".GTA IV voor PC, beeldopbouw bug?

De printscreens aldaar lijken verdacht veel op dit probleem.

Download de laatste drivers van je videokaart eens, zou een hoop moeten helpen.

Suc6!

[ Voor 10% gewijzigd door MasQQ op 18-12-2008 09:08 ]

Verwijderd

kan misschien door de no-cd crack komen? Hoewel ik hierover niet veel op het net terug vind.

dan moet het idd iets zijn met je videokaart (drivers updaten) of een bug in het spel.

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 15:03

Bartaz

Likes cookies!

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:25:
kan misschien door de no-cd crack komen? Hoewel ik hierover niet veel op het net terug vind.

dan moet het idd iets zijn met je videokaart (drivers updaten) of een bug in het spel.
Ik zat ook al aan de No-CD crack te denken.
Maar aan het spel kan het niet liggen aangezien hij hem van mij had geleend en hij op mijn pc (met een veel slechtere config) het gewoon goed deed zonder fouten.

Probeer je drivers te updaten!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kom eens terug als je het spel zelf hebt en met de originele installatie speelt. Hulp bij warez doen we hier niet aan.

Zie ook: Het algemeen beleid

[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2008 14:58 ]

Dit topic is gesloten.