Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Vanaf maandag zit ik met een probleempje, en ik denk dat jullie me daar vast mee kunnen helpen. Een maandag had ik mijn laptop in sluimerstand gezet. Toen ik hem opstarte bleef hij echter halverwege 'hangen'. Na een half uurtje heb ik hem toen uitgedrukt. Toen ik hem weer opstarte bleef hij weer hangen, echter na ongeveer 3/4 uur starte hij door.Toen ik wilde inloggen kreeg ik echter het activatiescherm voor me neus, of ik effe wil activeren! 'Nou, ja' dacht ik bij mezelf voor uit maar. Ik ga dat ding weer telefonisch activeren, krijg ik op mijn scherm dat de installatie-id en de bevestigings-id niet corresponderen. Nu kan ik echter niet op mijn laptop meer komen. Toen ik mij door liet verbinden met een 'microsoftman' zei die doodleuk morgen nog maar een terug te bellen. Heeft iemand tips voor mij? Wat kan ik hier aan doen?

Gedaan:
  • Opnieuw installatie-id ingevoerd
  • Verschillende keren opnieuw geprobeerd te activeren
  • Herstel console van de vista dvd gerund
  • Gegoogled op dit probleem
  • Forum tweakers afgezocht
Bij voorbaad dank,

Ewoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52
lullig antwoord: toch morgen met microsoft bellen, zij zijn het die je hieruit kunnen helpen, wij niet

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met ^^ is.

Wij kunnen je niet van een nieuwe registratie voorzien of activeren voor je.
Je zou hooguit kunnen proberen of je met
slmgr -rearm
de boel even aan de praat kan krijgen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook eens Vista opnieuw kunnen installeren en dan moet hij wél door de productactivatie heenkomen. De slaapstand doet toch iets met je config dat niet goed is. Ik heb het ook wel eens gehad, maar een herinstall loste het wel op.
Mijn systeem gaat ook rare dingen doen na de sluimerstand, dus gebruik ik die niet meer :)

Dat je Microsoft belt is een goed idee, maar het is geen leuk idee als je systeem na de volgende sluimerstand weer om activatie vraagt. Schakel deze mogelijkheid uit met:

Powercfg -h off

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Technical support van Microsoft is toch: 0205001500?

Ik krijg namelijk niemand aan de lijn dan enkele piepjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:49:
Technical support van Microsoft is toch: 0205001500?

Ik krijg namelijk niemand aan de lijn dan enkele piepjes!
Zou wel moeten maar sowieso gaan ze je daar denk niet helpen gezien je hoogstwaarschijnlijk een OEM versie op je laptop hebt.

Mijn guess zou zijn gewoon weer telefonisch activeren en dan tot 4 5 keer verkeerd een nummer invoeren totdat je een medewerker te spreken krijgt en je verhaal daar doen. Waarschijnlijk ben je er met 5 tot 10 minuten bellen uit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Helaas wel... ik had zo gehoopt dat dat gewoon een faxlijn bleek te zijn :D
Pagina: 1