Ik ben bezig met een site. het wordt een verzamelplaats voor iedereen in NL.DE en BE die een zee-aquarium heeft en stekjes van steenkoraal wilt verkopen.
Ik zal cms gaan gebruiken, waarschijnlijk joomla.
Nu wil ik graag alle adressen waar steenkoraal te koop is in kaart brengen met google maps. Zijn hier standaard extensions voor ( wellicht een veilingsite extension) of zal ik dat helemaal zelf moeten programmeren..
Er zal een database komen met koraalsoorten.. met daaraan gelinkt de personen die dat soort in huis hebben. Zodat als je op 1 soort klikt je een rijtje leveranciers kunt zien en eventueel de locaties op maps..
Wie heeft hier ervaring mee en stuurt me in de goede weg?
Ik zal cms gaan gebruiken, waarschijnlijk joomla.
Nu wil ik graag alle adressen waar steenkoraal te koop is in kaart brengen met google maps. Zijn hier standaard extensions voor ( wellicht een veilingsite extension) of zal ik dat helemaal zelf moeten programmeren..
Er zal een database komen met koraalsoorten.. met daaraan gelinkt de personen die dat soort in huis hebben. Zodat als je op 1 soort klikt je een rijtje leveranciers kunt zien en eventueel de locaties op maps..
Wie heeft hier ervaring mee en stuurt me in de goede weg?
just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone