clubleden google maps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 13:51
Ik ben bezig met een site. het wordt een verzamelplaats voor iedereen in NL.DE en BE die een zee-aquarium heeft en stekjes van steenkoraal wilt verkopen.

Ik zal cms gaan gebruiken, waarschijnlijk joomla.

Nu wil ik graag alle adressen waar steenkoraal te koop is in kaart brengen met google maps. Zijn hier standaard extensions voor ( wellicht een veilingsite extension) of zal ik dat helemaal zelf moeten programmeren..

Er zal een database komen met koraalsoorten.. met daaraan gelinkt de personen die dat soort in huis hebben. Zodat als je op 1 soort klikt je een rijtje leveranciers kunt zien en eventueel de locaties op maps..

Wie heeft hier ervaring mee en stuurt me in de goede weg?

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 17:28
Google maps api al eens bekeken? Zie hier

Webberry Webdevelopment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Databasetabel met adressen, bij voorkeeur gelijk lat/long coordinaten ophalen (dmv google maps api), vervolgens kan je op zeer eenvoudige wijze via de google maps api een kaart weergeven met daarin (dynamische, database-driven) markers, als extraatje kan je dan in een onclick op een marker gelijk tonen welke koralen deze persoon te koop heeft. Niet echt een standaard script voor te vinden ben ik bang (ivm koppeling eigen database, onderhoudbaarheid) maar is echt piece of koekie als je een beetje in-to databases/php/javascript bent! De link van dB90 is een goed vertrekpunt. Indien je een sort-of voorbeeld zoekt, hier een link naar mijn eigen creatie dmv google-maps: http://www.seaderm.nl/locations (verkooppunt zoeker met mogelijkheid te verfijnen op postcode)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 11:03 ]