GR,
Naar aanleiding van dit artikel over een unlocktool voor de iPhone, heb ik eens in de verschillende telefonie-forums bekeken hoe het ook al weer zat met het beleid vwb unlocken.
Nu kan ik in de "non-windows based" en in de "windows-based" smartphone fora niet veel erover vinden, maar wel in het GSM forum. Hier is in het forum-beleid te lezen:
Is er verschillend beleid in de verschillende fora (windows / non-windows / GSM) ?
Ik ben zelf van mening dat alles gehackt kan en mag worden
, en vindt het frontpage artikel prima bij tweakers thuishoren, maar vindt wel dat als het in het GSM forum verboden is het daarover te hebben, er met 2 maten gemeten wordt.
Naar aanleiding van dit artikel over een unlocktool voor de iPhone, heb ik eens in de verschillende telefonie-forums bekeken hoe het ook al weer zat met het beleid vwb unlocken.
Nu kan ik in de "non-windows based" en in de "windows-based" smartphone fora niet veel erover vinden, maar wel in het GSM forum. Hier is in het forum-beleid te lezen:
Er wordt even aangehaald dat dit te maken heeft met illegaliteit doordat het copyright van het OS geschonden wordt. Nu vraag ik mij dus af, is dat voor die iPhone dan ook niet het geval ? En zou een forumpost met dergelijke informatie als op de frontpage tegen het beleid ingaan ?Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan.
Is er verschillend beleid in de verschillende fora (windows / non-windows / GSM) ?
Ik ben zelf van mening dat alles gehackt kan en mag worden
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.