Als mijn pc met Vista SP1 x64 Ultimate (volledig legaal) na sleep wakker wordt verliest het 'password'-schermpje vrijwel direct de focus en kan ik dus niet meteen beginnen met typen. Ik moet eerst het veldje met de muis aanklikken. Ook kan ik alt-tab doen en dan zijn er 2 logins actief.
Verder heb ik een dual monitor opstelling en ik heb het idee dat dat ermee te maken heeft (mijn andere pc met enkele monitor heeft het niet en ik kan dan ook niet alt-tab doen).
Met google vind ik weinig. Slechts 1 topic van een ander forum waar mensen hetzelfde probleem hebben.
Mijn videokaart is een nvidia 9600GT met laatste officiele drivers. Verder 1 monitor via DVI en andere via DVI->VGA convertor.
Hebben meer mensen met dual monitor hier last van, en hier een oplossing voor?
Verder heb ik een dual monitor opstelling en ik heb het idee dat dat ermee te maken heeft (mijn andere pc met enkele monitor heeft het niet en ik kan dan ook niet alt-tab doen).
Met google vind ik weinig. Slechts 1 topic van een ander forum waar mensen hetzelfde probleem hebben.
Mijn videokaart is een nvidia 9600GT met laatste officiele drivers. Verder 1 monitor via DVI en andere via DVI->VGA convertor.
Hebben meer mensen met dual monitor hier last van, en hier een oplossing voor?