Ik heb onlangs een nieuwe huis gekocht en bij een nieuwe huis hoort natuurlijk een nieuwe tv.
Dat is uiteindelijk de JVC LT-32R90 geworden.
Maar goed, bij een nieuwe TV hoort ook een nieuw home cinema setje. En daar kom ik zelf niet helemaal uit.
Nu lees ik af en toe nog wel eens wat berichtjes op GoT (waaronder berichtjes op dit subforum) en ik merk dat jullie (althans, de meeste) vrij veel verstand hebben van allerhande setjes.
Wat ik graag zou willen vinden is een home cinema set met iig de volgende features:
Nu heb ik zelf al even zitten koekeloeren, maar heb nog geen set gevonden die aan mijn eisen voldoet.
Zelf al even gekeken naar de Sony DAV-F200, maar die kan geen films via usb afspelen volgens mij.
En ook gekeken naar de philips HTS6515/12, maar voor zover ik kon zien speelde die wel films, maar geen HD formaten.
Wie o wie kan mij enigzins in de juiste richting sturen? Thanks!
Dat is uiteindelijk de JVC LT-32R90 geworden.
Maar goed, bij een nieuwe TV hoort ook een nieuw home cinema setje. En daar kom ik zelf niet helemaal uit.
Nu lees ik af en toe nog wel eens wat berichtjes op GoT (waaronder berichtjes op dit subforum) en ik merk dat jullie (althans, de meeste) vrij veel verstand hebben van allerhande setjes.
Wat ik graag zou willen vinden is een home cinema set met iig de volgende features:
- 2.1 systeem (5.1 vindt de vrouw al teveel boxjes....ja, je moet ergens concessies doen. U begrijpt dat de 32 inch TV ook niet van mij kwam, maar goed
.) - HDMI upscaling van dvd's
- het oog wil ook wat. Dus het liefst een fraai ogend setje.
- de mogelijkheid om er een externe HD aan te hangen. En de set moet dan niet alleen muziek en foto's
daarvan af kunnen spelen, maar ook films. En dan het liefste HD films (dat is mpeg4 nietwaar?) - prijs max. € 400 (Ik weet het....er zitten hier genoeg mensen die met gemak € 1500 uitgeven aan een 'echte' set, maar dat i) heb ik niet en ii) heb ik er ook niet voor over als ik het zou hebben
)
Nu heb ik zelf al even zitten koekeloeren, maar heb nog geen set gevonden die aan mijn eisen voldoet.
Zelf al even gekeken naar de Sony DAV-F200, maar die kan geen films via usb afspelen volgens mij.
En ook gekeken naar de philips HTS6515/12, maar voor zover ik kon zien speelde die wel films, maar geen HD formaten.
Wie o wie kan mij enigzins in de juiste richting sturen? Thanks!