Toon posts:

Subwoofer mogelijk ? Hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb een Pioneer DEH-50UB autoradio en 4x Pioneer TS-G1003i boxen.

Nu zag ik in de reclamefolder van de Hubo een "Boombox" staan voor een goedkoop prijsje.
Hij staat op blz 13 van deze folder:
http://www.hubo.be/HUBO/H.../Folder-03/page.aspx/1817

Mijn vraag is nu of ik deze ook nog kan aansluiten op mijn autoradio zonder versterker ?
Hoe moet dit dan ?
Ik heb in het boekje van de radio gelezen dat ik een subwoofer kan aansluiten op de uitgangen vanachter op de radio (witte en rode audiouitgang) en dat dit kan zonder versterker.
Heeft die boombox ook deze aansluitingen ? En kan ik deze dan gewoon verbinden ?
Of ben ik hier helemaal mis ?

Als ik belangrijke informatie ben vergeten te vermelden zeg je het maar.

Alvast bedankt.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Je zult daarvoor een versterker nodig hebben ja, die versterker sluit je aan op de autoradio, de boombox op de versterker.

Ik vraag me echter af of het de moeite waard is, die dingen klinken over het algemeen helemaal nergens naar.

Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat er voor dat geld een ingebouwde versterker inzit. Zie je (in de winkel) echter snel genoeg, als er een versterker in zit, moet er een plus, min, en schakeldraad aansluiting zijn en 2 tulpaansluitingen. Als er geen versterker inzit, kan er alleen speakerdraad op.

[ Voor 39% gewijzigd door GaMeOvEr op 16-12-2008 15:53 ]

Aannames zijn fataal.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik mij even verdiepen in de manual van je radio: die witte en rode zijn denk lijnuitgangen (voor naar een versterker). Verder zou ik mij ook verdiepen in de "boombox met muzieksensor en blauwe led" voor 24,95.
In dat geld zitten de onderdelen, transportkosten, importheffingen, loon, btw én de winst van de winkel.
Als je denkt dat je dan wat goeds koopt, ga vooral je gang :)

Wise enough to play the fool

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 22:30

Sick Nick

Drop the top!

De speakers in dat ding zijn net zo groot als die in je deur (16 centimeter) plus het zal echt waaibomenkwaliteit zijn. Verwacht hier geen echte diepe bassen uit of sowieso ook maar iets van geluidsdruk :p

Verwijderd

Topicstarter
Die in mijn deur zijn 10 centimeter..

Ik verwacht hier geen superkwaliteit van, ik wou gewoon weten of het mogelijk was zonder versterker.
Blijkbaar niet dus...

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:03
Alleen krijg je voor 20euro bijvoorbeeld bij de kijkshop een leuke versterker (car) van vergelijkbare kwaliteit(eigenlijk geen)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

dus...

een "lees de handleiding" vraag over een inferieur product.

Enough said.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.