Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP - taakbalk wordt niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop heeft Windows XP en een beeldschermresolutie van 1280x800. Het hele beeld ziet er prima uit, maar de taakbalk wordt zo te zien in een andere resolutie weergegeven. De pictogrammen in snelstarten zijn korrelig en groter dan normaal. Ook de klok wordt anders weergegeven, met de dag erbij. Zie het plaatje. Ik kan nergens vinden hoe ik de weergave hiervan kan aanpassen.
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalplayground.nl/dp_docs/beeld.jpg

Het lijkt te maken te hebben met het feit dat iemand tijdelijk een andere taal heeft geinstalleerd op deze laptop en een andere toetsenbordindeling gebruikte. Kan dat?
Wie helpt me om de weergave weer normaal te maken?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

eigenschappen beeldscherm -> Thema's of vormgeving

• Kasen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-11 22:09
Het lijkt alsof er een programma geinstaleerd is die de weergave van je taakbalk aangepast heeft.
De klok-weergave die jij nu hebt ken ik niet, enige wat ik weet is dat als je je taakbalk ipv 1 balk hoog, 2 balken hoog maakt, je én je klok ziet én de datum + dag.

Echter heb ik welleens vaker zo de icoontjes gezien. Dit was na een restart verholpen. Probeer eens je kleurdiepte te veranderen van huidig naar 16bit en dan weer terug naar 32bit. (Als ie al op 32 bit stond :P )

Verwijderd

Topicstarter
yeah!

met de tips van ThaHandy en Kasen samen lukte het! Eerst het thema op XP gezet ipv aangepast en daarna gewisseld tussen 32 en 16 bits. Dat deed het hem!
thanks lui!