Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech z10

Pagina: 1
Acties:

• retep41
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-04-2022
hoi allemaal, ik heb een setje logitch z10 speakers gekocht, en die klinken geweldig,
alleen heb ik 1 probleem en dat is dat ik ook nog gewoon geluid heb via m'n stereoinstalatie,
en dat werkt nu niet omdat de on board geluidkaart wordt uitgeschakeld door het z10 setje,
en dat wil ik dus niet. Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat er een geluidskaart te koop
is waarbij ik zowel via usb als analoog geluid kan krijgen en de vraag is welke kaart dat is?
En anders zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om mijn probleem te omzeilen.
Alvast bedankt.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:32
Je kan in de meeste programma's die geluid uitsturen gewoon selecteren welke geluidskaart er gebruikt wordt. Je hebt dan dus de keuze tussen je onboard kaart en degene die in de Z10 zit.

Wat de installatie software van de Z10 doet is in windows de standaard geluidskaart op zichzelf instellen. Dat kan je ook zelf weer terug zetten mocht je dat willen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

ik heb de Z10 aangesloten via minijack en een splitter gebruikt voor naar de stereo en naar de Z-10. Dan heb je dus bij de pc en bij de stereo geluid.
Een nadeel is dat je display niet meeveranderd met het volume en je playknoppen doen het niet meer.

eerst kijken dan zeiken