Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke dvd Brander (ervaringen)

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11 18:55
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe dvd brander voor in mijn pc, ik heb nu een wat oudere samsung brander erin zitten. maar ben er ook niet echt tevreden over, mijn computer stijgt er bijna van op, (het lijkt wel een helicopter met de herrie)

Ik wou bij deze dus toch wat ervaringen van mensen hebben van branders aangezien je deze toch meestal niet kan uitproberen of beluisteren (hoe stil die is) met antwoorden op de volgende vragen.

- natuurlijk prijs kwaliteit (goed niet goed)
- is deze brander stil, (kleine omschrijving hoe stil of hoeveel herrie juist.
- en of die ook wel of geen problemen heeft gehad met het branden, zoals sommige dvd wel of niet pakken en of je wel is Errors hebt gehad.

Ik hoop dat er dan voor zowel mijzelf als voor alle andere die dit topic bekijken hun keuze hierin wat makkelijker zal maken.

Bij deze alvast bedankt.

Ivo

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) GoT is een en al ervaring, je zoekt ze met de search, niet met een eigen topic
2) sowieso hoort in een topicstart te staan waar je zelf gezocht hebt, op welke termen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat niet duidelijk was. Dat ontbreekt hier allemaal.
3) Overige Hardware is geen dumpbak. Info over Opslagmedia & I/O Controllers vind je daar en niet hier.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.