Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Virusscanner blokkeert forum.

Pagina: 1
Acties:

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb op mijn PC Win XP Home. icm met Panda internet security 2008 draaien.
Nu is er een forum wat ik bezoek (http://forum.cf-tuning.nl) Welke sinds een aanpassing van de layout gedeeltelijk wordt geblokkeerd door mijn virusscanner. Op het moment dat ik een reactie type op die pagina gaat het mis. En dan kan ik het hele forum ca 20 uur niet meer bereiken. Na die tijd kan ik er weer gewoon op surfen. Maar bij posten gaat het mis.

Ik weet zeker dat het aan mijn virusscanner ligt. Omdat ik deze week een schone installatie heb gedaan op een nieuwe harde schijf. Omdat ik mijn DVD-tje van Panda niet zo snel kon bemachtigen heb ik 2 dagen zonder virusscanner gesurfd. toen had ik geen enkel probleem op dit forum. Echter na installatie van Panda was het probleem weer teurg. Heeft er iemand enig idee over welke instelling ik zou moeten aanpassen?

TeamBVD

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat geeft de virusscanner aan in de log (if any)? Misschien dat je daar meer uit kunt halen wat betreft reden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Mijn ip is geblokkeerd op de site, nu ben ik via een proxy naar de site gegaan, maar volgens mij ben ik nooit daar geweest.
Zeer rare site.

Firefox gebruik ik.

[ Voor 7% gewijzigd door jan99999 op 16-12-2008 21:58 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
injectie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 06:21:
Ik heb op mijn PC Win XP Home. icm met Panda internet security 2008 draaien.
Nu is er een forum wat ik bezoek (http://forum.cf-tuning.nl) Welke sinds een aanpassing van de layout gedeeltelijk wordt geblokkeerd door mijn virusscanner. Op het moment dat ik een reactie type op die pagina gaat het mis. En dan kan ik het hele forum ca 20 uur niet meer bereiken. Na die tijd kan ik er weer gewoon op surfen. Maar bij posten gaat het mis.

Ik weet zeker dat het aan mijn virusscanner ligt. Omdat ik deze week een schone installatie heb gedaan op een nieuwe harde schijf. Omdat ik mijn DVD-tje van Panda niet zo snel kon bemachtigen heb ik 2 dagen zonder virusscanner gesurfd. toen had ik geen enkel probleem op dit forum. Echter na installatie van Panda was het probleem weer teurg. Heeft er iemand enig idee over welke instelling ik zou moeten aanpassen?
De instellingen van java, stripts en activex moet je eens nakijken, maar dit is eigenlijk on je te beschermen, misschien is de site slecht geschreven.
Zoals de ip blokkeren van mij? Zeer raar.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Met welke browser ga je naar die site? IE/FF/Chrome/Opera/Safari?
Probeer eens een andere browser en controleer in IE bijvoorbeeld je 'Invoegtoepassingen'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• injectie
Het probleem doet zich zowel bij IE7 als Firefox voor. Das het vreemde eraan.

TeamBVD

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:14
injectie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:58:
Het probleem doet zich zowel bij IE7 als Firefox voor. Das het vreemde eraan.
je pc zit meest waarschijnlijk onder de trojans. dat zal de reden zijn dat je geblocked bent. je OS is gewoon gecompromiteerd :X

2 dagen internetten zonder virusscanner is niet echt slim niewaar :? 2 dagen lang onbeschermd 'lopen rommelen' met een vreemde kan ook gevaarlijk zijn (=dodelijk op termijn in sommige gevallen) dat doe je ook niet zomaar.

A wise man's life is based around fuck you

• injectie
ik ben niet geblocked.
Ik kan het bewuste forum bezoeken. en op het moment dat ik een reactie wil posten gaat het mis. Vervolgens kan ik ca 20 uur niet op het bewuste forum komen. De webmasters kunnen het niet vinden. DUs het zal aan mijn kant zitten. Net even telefonisch overlegd met een bekende. Op zijn PC. met Win XP pro en ook PAnda internet security 2008 als scanner. Ook deze gaf hetzelfde probleem op dit forum. (tijd heb ik niet controleren) Hetgeen mij doet vermoeden dat er idd door dit forum scripts worden gebruikt die door panda worden geblokkeerd.

TeamBVD

Pagina: 1