Heb vanavond Vista Ultimate 64/bit geinstalleerd.
Alles loopt op rolletjes, behalve 1 ding
M´n TV/out van de Geforce 6700XL werkt niet naar behoren.
Had deze altijd aangesloten op een grote TV voor films e.d.
Toen ik nog op XP werkte verliep alles vlekkeloos.
Wat ik gedaan heb
Schone Vista geinstalleerd, toen vinkje geplaatst bij monitor 2 `bureaublad uitbreiden naar deze monitor`
Werkt niet, beeldscherm gaat aan en uit en aan en uit, geeft aan dat stuurprogramma moet worden hesteld van de videokaart.
Stap 2, originele drivers van nvidia voor 64 bit geinstalleerd, had ik eigenlijk direct moeten doen maarja.
Uitkomst, precies hetzelfde probleem, alles gaat goed maar wanneer ik het vinkje plaats van uitbreiden gaat het mis.
Stap 3, weer een ander stuurprogramma gevonden, stond op majorgeeks, zou ook vor de 7600xl moeten zijn en voor vista 64bit. Maar ook bij deze, vinkje plaatsen en scherm begint weer te knipperen en vista geeft foutmelding.
Mijn PC:
Intel Pentium Dual Core 2.8ghz
4,00 GB RAM DDR2 800
op een ECS P965-A mobo.
VGA Geforce 6700 XL
Alles loopt op rolletjes, behalve 1 ding
M´n TV/out van de Geforce 6700XL werkt niet naar behoren.
Had deze altijd aangesloten op een grote TV voor films e.d.
Toen ik nog op XP werkte verliep alles vlekkeloos.
Wat ik gedaan heb
Schone Vista geinstalleerd, toen vinkje geplaatst bij monitor 2 `bureaublad uitbreiden naar deze monitor`
Werkt niet, beeldscherm gaat aan en uit en aan en uit, geeft aan dat stuurprogramma moet worden hesteld van de videokaart.
Stap 2, originele drivers van nvidia voor 64 bit geinstalleerd, had ik eigenlijk direct moeten doen maarja.
Uitkomst, precies hetzelfde probleem, alles gaat goed maar wanneer ik het vinkje plaats van uitbreiden gaat het mis.
Stap 3, weer een ander stuurprogramma gevonden, stond op majorgeeks, zou ook vor de 7600xl moeten zijn en voor vista 64bit. Maar ook bij deze, vinkje plaatsen en scherm begint weer te knipperen en vista geeft foutmelding.
Mijn PC:
Intel Pentium Dual Core 2.8ghz
4,00 GB RAM DDR2 800
op een ECS P965-A mobo.
VGA Geforce 6700 XL
[ Voor 7% gewijzigd door programfile op 16-12-2008 20:01 ]